Bukefalos 28 år!

färgad text och snygga länkar

lilstar

Trådstartare
Alltså jag har hängt här tillräckligt länge för att skämmas lite över frågorna jag nu ställer, men här kommer de:

1. Hur gör man färgad text? T ex vit text kan ju vara praktiskt ibland.

2. Hur länkar man så att det istället för hela länkadressen står en beskrivande text. T ex att det står "Nya inlägg" istället för http://www.bukefalos.com/f/search.php?searchid=20520568 ?

Lär mig! :o
 
Sv: färgad text och snygga länkar

För färgad text så trycker du på det understukna Aet här uppe i det gråa fältet och väljer sen färg. Då får du fram och så skriver du texten där i. :)


För länk så gör iaf jag så här (vet inte om man kan göra på annat vis) att jag skriver det jag vill att länken ska säga tex Mycket bra blogginlägg
Sen tar du och markerar Mycket bra blogginlägg och trycker på jordgloben med som en kedja på och skriver in länken. Klart
Hoppas det gick att förstå :)
 
Sv: färgad text och snygga länkar

Du kan också färga text i efterhand genom att markera den texten du vill färga i en annan färg och sedan välja färg på samma knapp som angelwings hänvisade till. :)
 

Liknande trådar

  • Artikel
Dagbok TW: Vikt, självhjälp, klyschor, detaljrikedom Det har hänt flera gånger på kort tid att jag har skrivit ett inlägg på Bukefalos och...
2
Svar
27
· Visningar
3 069
Senast: Yeah but
·
  • Artikel
Dagbok När jag bestämde mig för att skilja mig så lovade jag mig själv att jag INTE ska låta det faktum att jag lever ensam begränsa mig på...
Svar
13
· Visningar
1 953
Senast: Görel
·
Tjatter Corona i Stallet Stall Vårlyckans ridskolechef Christian Grey, har länge ignorerat alla Coronadirektivt och ridskolan har efter...
40 41 42
Svar
836
· Visningar
27 753
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Jag har haft åldersnojja i stort sett hela mitt liv. Jag har verkligen varit skräckslagen inför tanken på att bli gammal, och tyckt att...
2
Svar
20
· Visningar
5 447

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp