Färgval Mias RS

Pancakes

Trådstartare
Behöver lite input när det finns så många fina färger att välja på :love:

Tänkte införskaffa ett lite finare schabrak till tävling. Hästskrället är en skimmel så vitt går ju tyvärr bort, även om man har kantband med andra färger. Så jag tänker mig kanske ljusgrått schabrak, silvrig paspoal och mörkgrått alt. svart kantband, vad tror ni om det?
 
Sv: Färgval Mias RS

Jag hade haft vitt schabrak i alla fall.

Men annars kan man ju köra på kitt,

Jag har ett kittfärgat schabrak med mörkbrun kant och begie "remsa". Med matchande lindor ser det nästan vitt ut.

TellMeDoctorWhereAreWeGoing_by_Tarjeis.jpg


Namnls2-1.jpg
 
Sv: Färgval Mias RS

Jag vägrar verkligen vitt, det ser inte klokt ut på honom, han ser så smutsig ut.

Jag var inne på kitt också faktiskt, tycker det är huuur fint som helst! Men min kavaj är mörkgrå med lite ljusare grå ränder i så jag var lite inne på att matcha med den.
 
Sv: Färgval Mias RS

Jag hade nog kört på grått i så fall, då riskerar hästen inte att se skitig ut ;) Och så är det snyggt och stilrent.
 

Liknande trådar

Hästvård Hej. Jag var för en tid sedan medryttare på en häst som var hur snäll som helst. Varför jag valde att söka till denna annonsör var för...
Svar
9
· Visningar
3 169
Senast: Djurvän
·
Dressyr Okej, så här är det. Jag har rätt nyligen gått över på storhäst, en trevlig hobbynivå-hopphäst vilket är precis vad jag var ute efter...
2
Svar
34
· Visningar
4 247
Senast: Nevermind
·
Skola & Jobb Jag har absolut ingen att prata med om detta. Satt och googlade "karriärrådgivning" och kände att jag kanske ska betala för det (så...
2
Svar
22
· Visningar
3 942
  • Låst
Tjatter Välkommen till Halloween Hollow! Platsen där det ena kvarteret pyntas mer skräckinjagande än det andra. Varje år hålls en tävling där...
49 50 51
Svar
1 003
· Visningar
25 733
Senast: Niyama
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kattbilder #9
  • Bra blötmat
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp