Färre trådar på Buke?

Sv: Färre trådar på Buke?

Men nu kan du ju bara trycka citera så kommer du ju till avancerade stället direkt! :) Sen om du inte vill ha med citatet är det ju lätt att bara sudda ut den texten.
 
Sv: Färre trådar på Buke?

Det tror jag är en stor anledning till att det är segare nu. Det är knöligare att växla mellan forumen.
 
Sv: Färre trådar på Buke?

Jag håller också med. Jag blev internetlös efter vår flytt. (Det tar 20 arbetsdagar att flytta adsl...) Jag brukar dock surfa lite på jobbet, men efter bukeförändringen (som skedde samtidigt med vår flytt) har jag knappt skrivit nånting. Det tar längre tid och dessutom är det irriterande att man inte kan välja ny tråd direkt i vänsterkanten. Jag är inte emot förändringar, men när man inte är van vid det nya är det inte lika "enkelt" att skriva inlägg på arbetstid.
 
Sv: Färre trådar på Buke?

En gång i tiden läste jag marknadsföring och ekonomi. Då sades det att då förändringar genomförs - samtidigt som verksamhet bedrivs - så får man inte vara alltför våldsam, för då känner kunden inte igen sig och inte heller välkommen. Kunden blir missnöjd och går därifrån. Är det så att tex ett ställe har varit stängt en längre tid, ja då kan man vara ganska så våldsam i sina förändringar för då har kunden "glömt" hur det var och man är mer nyfiken av sig och dessutom har man skruvat upp en viss förväntan inom sig som i sig gör att man är mer mottaglig för förändring.
 
Sv: Färre trådar på Buke?

Nej jag satt just och funderade på samma sak! Lite mindre trafik - ja!
Och som någon sa, så kan det bero på att sidan är jätteseg när man har modem, ingen idé att gå in knappt.
Men på jobbet har vi bredband....tihi...
 
Sv: Färre trådar på Buke?

Håller med dig, men jag hänger med bättre nu.

Börjar verkligen gilla Bukes ansiktslyft nu!
 
Sv: Färre trådar på Buke?

Kajo skrev:
Men det går väl att ändra så att du i alla fall ser 50 trådar per sida?

// K
Njae.

Man kan få 50 inlägg att visas i varje tråd, men inte fler än 20 trådar att visas totalt alltså per sida. Iaf har inte jag hittat någon inställning för det.
 

Liknande trådar

Bukefalos Det här kanske är ett tecken på att jag skriver för mycket överallt på buke, meeen... Förut om man loggade in på buke och hade massor...
2
Svar
39
· Visningar
1 968
Senast: Daff
·
Bukefalos Idag har det hänt flera gånger att buke inte kunde laddas och jag kom till den där sidan med en reload-knapp. Funkade inte att klicka på...
Svar
5
· Visningar
708
Senast: bettysmatte
·
Bukefalos Jag har blivit utloggad på min mobil och kan inte komma ihåg mitt lösenord. Jag har flera gånger klickat på "glömt lösenord" men mailet...
Svar
13
· Visningar
1 482
Senast: Gunnar
·
  • Artikel
Bukefalosnyheter Rutorna med populära trådar från olika delar av forumet har fått lite ändrad funktionalitet. Du behöver vara inloggad för att se detta...
Svar
3
· Visningar
1 062
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp