Färre trådar på Buke?

K

Kat

Är det jag som inbillar mig, eller har det blivit mindre trafik här sedan det gjordes om?
Jag har inte kollat antalet inloggade och så, det är bara en känsla.
 
Sv: Färre trådar på Buke?

Delar den känslan, för jag kan hänga med i trådarna, vilket inte varit mitt signum i det 'gamla' buke.
 
Sv: Färre trådar på Buke?

Jag har också fått den känslan. Har alla så fullt upp med att lära sig hitta att de inte hinner skriva?
 
Sv: Färre trådar på Buke?

Kat skrev:
Är det jag som inbillar mig, eller har det blivit mindre trafik här sedan det gjordes om?
Jag har inte kollat antalet inloggade och så, det är bara en känsla.

Håller oxå med !
Förrut han ag aldrig med i trådarna, nu känns det som om det knappt händer något ....
 
Sv: Färre trådar på Buke?

:confused: Tycker oxå det är lite dött. Står era namn i grönt? Mitt o Marvins namn är gröna, resten blåa
 
Sv: Färre trådar på Buke?

Jag kan ta mig själv som exempel; sidan går numera väldigt segt i min dator vilket får till följd att jag inte är inne lika ofta :(. Kanske är samma sak för många andra...
 
Sv: Färre trådar på Buke?

Nej, mitt är inte grönt, vad jag vet.
 
Sv: Färre trådar på Buke?

ditt namn är inte inte alls grönt, det är blått.

Upplever för övrigt också att det är mindre traik här nu. :)
 
Sv: Färre trådar på Buke?

Kat skrev:
Är det jag som inbillar mig, eller har det blivit mindre trafik här sedan det gjordes om?
Jag har inte kollat antalet inloggade och så, det är bara en känsla.

Aspelut!!!

Jag som tidigare i hade 99 trådar (!!!) synliga på varje sida känner mig nu otroligt "beskuren" och stympad :cry: för nu syns bara 20 per sida. Jag kommer inte i håg vad standardvisning var på "gamla" Buke men det är en av orsakerna tror jag.

Det är "jobbigt" /undermedvetet(?) att bläddra sida tror jag. :crazy:
 
Sv: Färre trådar på Buke?

har jag klickat på mig själv? Vilket ego:) Då måste jag har klickat på marvin oxå? Undra vad jag ville då?
 
Sv: Färre trådar på Buke?

Det är ju fler forum att kika på.. det kan vara en anledning.
Dessutom har barnfrågor fått ett eget forum så många trådar försvinner nog dit.
 
Sv: Färre trådar på Buke?

Jag känner också så men jag tror även att många har börjat arbeta efter semestern och kanske är det en orsak till att det skrivs mindre trådar.
 
Sv: Färre trådar på Buke?

Allvarligt, kan man hänga med i trådarna och hinna bli uttråkad när man hunnit läsa allihopa!!! också så är det någonting som är fel...

Har det försvunnit folk härifrån, eller har folk helt enkelt slutat skriva?
 
Sv: Färre trådar på Buke?

CurlySue skrev:
Aspelut!!!

Jag som tidigare i hade 99 trådar (!!!) synliga på varje sida känner mig nu otroligt "beskuren" och stympad :cry: för nu syns bara 20 per sida. Jag kommer inte i håg vad standardvisning var på "gamla" Buke men det är en av orsakerna tror jag.

Det är "jobbigt" /undermedvetet(?) att bläddra sida tror jag. :crazy:

Men det går väl att ändra så att du i alla fall ser 50 trådar per sida?

// K
 
Sv: Färre trådar på Buke?

Jag håller också med trådskaparen och en anledning tror jag är att man inte ser alla forum till höger längre!
 
Sv: Färre trådar på Buke?

Delar känslan, det har varit lite segt sen Buke gjordes om.
Folk har väl fullt upp med att vänja sig.
 
Sv: Färre trådar på Buke?

Håller med dig :bow:

Jag själv skriver sällan längre för det är så himla jobbigt! Förr var det lätt att skriva, man tryckte på svara under den man ville och då kom det upp direkt. Gå till avancerad eller posta svar snabbt, nä jag gillar inte det! Samt att allt är så himla stort! Jag har dålig syn och har linser men detta är ju som att titta i ett förstorningsglas.
Dessutom är det svårt att se om några skrivit nya inlägg och hur många nya som skrivit på varje tråd.

Vill ha tillbaka gamla buke :( *saknar*

Kram Favina :bump:
 
Senast ändrad:

Liknande trådar

Bukefalos Det här kanske är ett tecken på att jag skriver för mycket överallt på buke, meeen... Förut om man loggade in på buke och hade massor...
2
Svar
39
· Visningar
1 971
Senast: Daff
·
Bukefalos Idag har det hänt flera gånger att buke inte kunde laddas och jag kom till den där sidan med en reload-knapp. Funkade inte att klicka på...
Svar
5
· Visningar
710
Senast: bettysmatte
·
Hundhälsa Ska ringa veterinär och boka tid imorgon för kontroll men tänkte kolla här först. Kanske bara jag som är lite nojig. Min bostonterrier...
2 3
Svar
44
· Visningar
3 650
Senast: Diabetikern
·
Juridik & Ekonomi Jag har googlat lite, men blir inte riktigt klok på vad man skall tänka på, så tänkte buke är ju experter på allt. ;) sambon och jag...
Svar
15
· Visningar
620

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp