Bukefalos 28 år!

Färskfoder utomlands?

iNHALE

Trådstartare
Är det någon som vet om det finns någon form av färskfoder i Portugal? Mina föräldrar letar nytt foder till sin hund men allt dom finns i butik är en massa skit-foder i torrformat.

Någon som har något hum om vad det finns att tillgå där nere?
 
Är det någon som vet om det finns någon form av färskfoder i Portugal? Mina föräldrar letar nytt foder till sin hund men allt dom finns i butik är en massa skit-foder i torrformat.

Någon som har något hum om vad det finns att tillgå där nere?

Kolla dogswish.pt

Men de kan ju också beställa foder på nätet, finns ju bra torrfoder med högt kött och proteininnehåll som inte är utspätt med massa spannmål.
Typ Orijen, Ziwipeak, Taste of the wild etc.
Zooplus är ju till exempel en bra sida för sådana ändamål och finns även i Portugal.
 
Kolla dogswish.pt

Men de kan ju också beställa foder på nätet, finns ju bra torrfoder med högt kött och proteininnehåll som inte är utspätt med massa spannmål.
Typ Orijen, Ziwipeak, Taste of the wild etc.
Zooplus är ju till exempel en bra sida för sådana ändamål och finns även i Portugal.
Tack.


(Menade inte att allt torrfoder är skit, men mycket av det som säljs i vanlig fackhandel är det, tyvärr).
 
Kolla dogswish.pt

Men de kan ju också beställa foder på nätet, finns ju bra torrfoder med högt kött och proteininnehåll som inte är utspätt med massa spannmål.
Typ Orijen, Ziwipeak, Taste of the wild etc.
Zooplus är ju till exempel en bra sida för sådana ändamål och finns även i Portugal.
Förutom de nämnda finns K9 Naturals.
 
Är det någon som vet om det finns någon form av färskfoder i Portugal? Mina föräldrar letar nytt foder till sin hund men allt dom finns i butik är en massa skit-foder i torrformat.

Någon som har något hum om vad det finns att tillgå där nere?

Purizon har kommit med ett nytt som innehåller kanin och vilt. Verkar mycket lovande och ska minsann prova en säck nästa beställning. Känns bättre att köpa något producerat i Tyskland än Nordamerika (ger Taste of the wild nu i kombi med färskfoder).
 

Liknande trådar

Hundhälsa Kortversionen: hunden har ätit Fodax (oftast vilt) i flera år och funkat jättebra på det. Nu har vi flyttat till Åland och här finns...
2
Svar
20
· Visningar
1 745
Senast: Myrten
·
Hästvård Hej Finns det nån som verkligen VET vart tornutskottet T13-T15 sitter på ryggraden ca ? Jag har försökt googla, leta i dom böckerna jag...
Svar
3
· Visningar
312
Senast: Elo
·
Hundhälsa Jag vet att det finns en del trådar som detta men väljer ändå att starta en ny. Vi behöver byta foder på Ascot, från färskfoder till...
4 5 6
Svar
110
· Visningar
8 906
Senast: tanten
·
Fritid Vet inte om jag pallar en vinter till här. Om man vill ta med sig hundarna och tillbringa vintern utomlands, hur gör man? Vaccinationer...
Svar
1
· Visningar
325
Senast: Törnrosa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp