Fälttävlan terräng

Bukefalos 30 år!

Kommer bara hinna se en liten del idag... Ska hjälpa svärföräldrarna flytta... Men kommer kolla på svtplay senare...
Terrängen är ju det roligaste att se...

Er jo for sent nå, terrenget var i går. Og jeg hadde vpn før, og den fungerte ikke spesielt bra. Mener at det ikke fungerte på svt.
SVT betalar ju för att sända. Våra licenspengar går till det. Du får jobba på NRK eller vad erat TV bolag heter så de börjar sända. 🙂

SVT betalar ju för att sända. Våra licenspengar går till det. Du får jobba på NRK eller vad erat TV bolag heter så de börjar sända. 🙂
De sender aldri feltritt om vi ikke har deltagere, og det har vi ikke hatt på mange år. Jeg har ikke en gang tv, så tv lisens betaler jeg ikke. Det er mye interessant på svt så kunne godt betalt en liten sum, men mange av programmene er uansett ikke tilgjengelig utenfor sverige.

De sender aldri feltritt om vi ikke har deltagere, og det har vi ikke hatt på mange år. Jeg har ikke en gang tv, så tv lisens betaler jeg ikke. Det er mye interessant på svt så kunne godt betalt en liten sum, men mange av programmene er uansett ikke tilgjengelig utenfor sverige.
Vi betalar licens via skattsedeln oavsett om vi har Tv eller ej.

Liknande trådar

Hästnyheter

Bukefalos, Radannonser

Allmänt, Dagbok

Barn

Hund

Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka