- Svar: 9
- Visningar: 506
Efter att ha klarat av dressyrdelen är det nu dags för fälttävlansryttarna att ge sig ut på den största kraftmätningen, nämligen terrängritten. VM i Aachen bjuder på spektakulär bansträckning och vidunderlig natur.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
clip my horse sänder annars. Eller så får du byta vpn och kolla på svtSynes at svt kunne latt oss nordmenn få se hestesporten, for vi får aldri sånt på tv i Norge.
Er jo for sent nå, terrenget var i går. Og jeg hadde vpn før, og den fungerte ikke spesielt bra. Mener at det ikke fungerte på svt.clip my horse sänder annars. Eller så får du byta vpn och kolla på svt
SVT betalar ju för att sända. Våra licenspengar går till det. Du får jobba på NRK eller vad erat TV bolag heter så de börjar sända.Er jo for sent nå, terrenget var i går. Og jeg hadde vpn før, og den fungerte ikke spesielt bra. Mener at det ikke fungerte på svt.
De sender aldri feltritt om vi ikke har deltagere, og det har vi ikke hatt på mange år. Jeg har ikke en gang tv, så tv lisens betaler jeg ikke. Det er mye interessant på svt så kunne godt betalt en liten sum, men mange av programmene er uansett ikke tilgjengelig utenfor sverige.SVT betalar ju för att sända. Våra licenspengar går till det. Du får jobba på NRK eller vad erat TV bolag heter så de börjar sända.![]()
Vi betalar licens via skattsedeln oavsett om vi har Tv eller ej.De sender aldri feltritt om vi ikke har deltagere, og det har vi ikke hatt på mange år. Jeg har ikke en gang tv, så tv lisens betaler jeg ikke. Det er mye interessant på svt så kunne godt betalt en liten sum, men mange av programmene er uansett ikke tilgjengelig utenfor sverige.
Det tycker jag är jättebraVi betalar licens via skattsedeln oavsett om vi har Tv eller ej.