Jo vi rider i samma gruppJag är förvånad över att de inte ställt in… Men stallkompis ska dit också.![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jo vi rider i samma gruppJag är förvånad över att de inte ställt in… Men stallkompis ska dit också.![]()
Ställt in? Det är en utomhussport. Skulle det ställas in varje gång det regnar skulle det knappt finnas några tävlingar i det här landet. Den enda gången jag varit med om att en terräng ställts in var för att halva banan låg under vatten.Jag är förvånad över att de inte ställt in… Men stallkompis ska dit också.![]()
Rid lätt i hoppsadeln så har du något att skylla påJag känner pressen inför helgen eftersom @Tulip klämde in en seger med fina fuxen i LB:2 i söndags så nu måste jag faktiskt leverera i dressyren på lördag!![]()
Hoppsadel blir det definitivt, jag har inte suttit i dressyrsadeln öht.Rid lätt i hoppsadeln så har du något att skylla på![]()
Ställt in? Det är en utomhussport. Skulle det ställas in varje gång det regnar skulle det knappt finnas några tävlingar i det här landet. Den enda gången jag varit med om att en terräng ställts in var för att halva banan låg under vatten.
Jag vet inte vilken bana det är men här har det regnat 2 dgr på 3 månader.De hade sagt innan att de eventuellt skulle ställa in om banan blev för blöt, då de är rädda om den och (gissar jag) vill att den funkar hela säsongen.
Jag vet inte vilken bana det är men här har det regnat 2 dgr på 3 månader.
Har aldrig varit med om att någon ställt in efter spöregn i 3 dgr dock. Men det kanske inte är en etablerad tävlingsbana.Ja, jag återberättar bara vad funktionär sagt när det kom en prognos om spöregn i tre dagar.
Jorå, de har upp till ***Har aldrig varit med om att någon ställt in efter spöregn i 3 dgr dock. Men det kanske inte är en etablerad tävlingsbana.
Du har inte varit med om upplandslera låter det som! Postglacial lera som användes till tegel tidigare. Sån mark är inte superkul när den blir för blöt. Eller för torr för den delen...Har aldrig varit med om att någon ställt in efter spöregn i 3 dgr dock. Men det kanske inte är en etablerad tävlingsbana.
Sen tänker jag att det är skillnad på att flytta på Sugar Cup, som går att arrangera med relativt kort varsel, och på att flytta tävlingen med klasser tom 3* som är om 1,5 vecka. Det ska nog ganska mycket till för att den ska ställas in, regn eller inte, så hade de behövt spara på banan inför den så hade de nog skjutit på Sugar Cup.Du har inte varit med om upplandslera låter det som! Postglacial lera som användes till tegel tidigare. Sån mark är inte superkul när den blir för blöt. Eller för torr för den delen...
Tänk ändå att Lena Bredberg fortfarande håller igång. På 90 talet hade vi hästar från henne.Träningen avklarad med bravur. Lena Bredberg gillar ponnyn skarpt! Banan är mjuk på sina ställen, lera i avsprången men ändå ok. Det hade nog inte gått med mer regn. Tur att många av hindren är flyttbara inför tävlingen om 16 dagar. Nu äter vi och ponny lunch i väntan på uppridning om två timmar.![]()
Så dom skulle ställa in för att det regnar i 3 dgr? Dom har väl såvitt jag vet aldrig ställt in? Det har väl inte regnat mer nu än normalt, tvärtom.Jorå, de har upp till ***![]()
Jag försöker undvika det hålletDu har inte varit med om upplandslera låter det som! Postglacial lera som användes till tegel tidigare. Sån mark är inte superkul när den blir för blöt. Eller för torr för den delen...
Nej, jag tänker mer som nån annan skrev att de möjligtvis flyttar Sugar cup för att de har tävlingar om 2 veckor om det hade behövts.Så dom skulle ställa in för att det regnar i 3 dgr? Dom har väl såvitt jag vet aldrig ställt in? Det har väl inte regnat mer nu än normalt, tvärtom.
Ja det är ju en annan sak.Nej, jag tänker mer som nån annan skrev att de möjligtvis flyttar Sugar cup för att de har tävlingar om 2 veckor om det hade behövts.