M
Moneypenny
ekipaget har tävlat 140hoppning?
har ridit en 90 felfritt för typ tre år sen.
?? tacksam för snabbt svar
har ridit en 90 felfritt för typ tre år sen.
?? tacksam för snabbt svar
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
och det är förstås omöjligt att få dispens också. suck
Jag har ridit msv på Dponny 2003. det är ju 4 år sen nu alldeles för gammalt.
Då är det väl bara att rida ett par 90 då då startar vi nog 1m sen.
Oavsett vad man har ridit på ponny måste man börja i debutant på häst.
Kvalifikationen finns där av en anledning.....dessutom är det bara minimikrav - inget säger att det nödvändigtvis är _lämpligt_ att gå upp en klass bara för att man har klarat kvalgränsen.
Jag har en kompis som fick dispens och vet att fler har fått det. Det handlar då om de bästa ponnyryttarna som "slipper" rida 90cm.
Jag har en kompis som fick dispens och vet att fler har fått det. Det handlar då om de bästa ponnyryttarna som "slipper" rida 90cm.
tycker faktiskt inte det bara är unga som kommer farande, faktiskt en hel del gammlingar också.
Det är "svårare" dressyr och det är lite högre tempo i 1m.
Vad jag vinner på det är väl inte så jättemycket, men jag kan lika gärna samla rutin i 1m som i 90 beroende på var tävlingen är, eftersom alla tävlingar har olika svåra banor. Jag behöver ju inte precis åka och rida 1m där jag vet att banan är stor/svår.
Jag är ingen fartdåre.
Och jag tror inte min kompis ljög, det kan vara lite jobbigt att föklara för landslagledningen då när hon var med på deras träffar/träningar.
Vad jag vinner på det är väl inte så jättemycket
Och jag tror inte min kompis ljög, det kan vara lite jobbigt att föklara för landslagledningen då när hon var med på deras träffar/träningar.