Plommonlila
Trådstartare
Kul att läsa era svar! Hörde för inte så länge sedan att forskning visar att över 90 % av allt beröm man får under sin livstid får man innan man fyllt sex år gammal, det kändes så ...sorgligt att läsa tyckte jag.
Min egna chef verkar, som @SaraMara skrev, tycka att "inget att klaga på=beröm", något jag inte alls håller med om. I början gav hen mycket beröm och så, men nu på sistone så har jag känt att det verkligen BARA uppmärksammas när jag gjort något mindre bra
. Vilket har gjort att jag känt mig väldigt lättirriterad och frustrerad på sistone. Inget roligt alls eftersom jag är ganska positiv i vanliga fall. Hur svårt kan det vara liksom? Jag vet att jag gör många, många grejer bra men att aldrig få höra det gör mig less... Tror som @tanten var inne på att jag är en sån person som verkligen behöver höra när jag gör något bra. Hur som helst, intressant med era reflektioner, gav mig lite mer att fundera på! 
Min egna chef verkar, som @SaraMara skrev, tycka att "inget att klaga på=beröm", något jag inte alls håller med om. I början gav hen mycket beröm och så, men nu på sistone så har jag känt att det verkligen BARA uppmärksammas när jag gjort något mindre bra