färg på ridbyxorna?

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare tivo0li
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 22
  • Visningar Visningar 1 501
Sv: färg på ridbyxorna?

Mossgröna och vinröda!! :love:

Sen älskar jag mina beiga med. De är grymt snygga!! Men de blir smutsiga efter fem minuter... Något jag inte tänkte på när jag köpt dem...

Gillar ljust gråa med!!

Svarta, mossgröna, marinblåa, vinröda och endel gråa..
har själv endast haft svarta och marinblåa...

själv tycker jag svarta,marinblå,gråa och gröna ridbyxor är snyggast :love:

Grå (mocca), bruna, gröna, marin, vinröda är snyggt. Har ett par gråa och marin men är på jakt efter ett par bruna nu. Hoppas Börjes kommer ha bruna iår! :) (De är så himla sköna och bra deras helskodda billiga :love: )

Älskar mina beiga, men det blir ju skitigt på en kvart, så det brukar bli mina chokladbruna :love:

:banana: //S

Marinblå, svarta.

Det beror lite på vilken färg hästen har. Snyggast är det om det matchar med hästens schabrak och sånt :)

Beror lite på övrig utrustnings färg, men rent generellt:
Bruna, vinröda och gröna tror jag!

ljusbrun, blå, svart, grön, gul, grå.......

Liknande trådar

Utrustning Ni som har lite större storlekar på ridbyxor vart köper ni dem? Jag har kikat på hööks hemsida men hittade inte många ridbyxor där som...
Svar
7
· Visningar
601
Senast: Kristall10
·
Utrustning Jag behöver ett par nya ridbyxor men har inte längre någon koll på vad som är bra märken eller vilken typ som är bäst. Jag provade ett... 2 3
Svar
52
· Visningar
2 384
Senast: Silje
·
Utrustning Vilken är i ert tyckte den bästa - och största - fysiska ridsport/hästbutiken i Sverige? Vill gärna besöka en plats där det doftar... 2 3 4
Svar
63
· Visningar
2 275
Utrustning Vi behöver en tråd här också! Vad hoppas ni fynda? Jag ska till SIHS och hoppas göra något fynd på mässa även om jag egentligen inte... 2 3
Svar
52
· Visningar
3 579
Senast: DarkInNight
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka