Twihard
Trådstartare
Är det några fler här som är intresserade av eller liksom tror på/följer färganalys? Jag har alltid dragits åt en viss färgpalett. När jag var sjukskriven fastnade jag på youtube där många gjorde färganalyser, och jag blev nyfiken. Då jag inte kunde lägga flera tusen kr på detta så skickade jag bilder till chat GPT och frågade vad jag var osv. Enligt den (testade även Gemini, Copilot och nät-tester som sa samma sak) är jag en soft summer med lite influenser av light summer. Och jag blev så glad då just den färgpaletten är min favorit. 
Jag frågade även om vad för typ av kläder som bäst passar min kroppsform och fick massa bra tips och över en natt har jag gått från totalt ointresserad av mode till att tycka det är roligt och intressant.
Eftersom jag är plus size har jag svårt att hitta kläder i butiker men frågade lite personal på Lindex som sa samma sak om min kroppsform.
Nu har jag börjat köpa in lite nya kläder och smycken m.m. med mer eftertanke och blir jätteglad. Har uselt självförtroende och självkänsla men detta hjälper lite.
Mina "gamla" kläder ska bli min jobbgarderob då de är mer praktiska.
Är det någon mer som gillar färganalys, och vad är ni i så fall?
Jag frågade även om vad för typ av kläder som bäst passar min kroppsform och fick massa bra tips och över en natt har jag gått från totalt ointresserad av mode till att tycka det är roligt och intressant.
Nu har jag börjat köpa in lite nya kläder och smycken m.m. med mer eftertanke och blir jätteglad. Har uselt självförtroende och självkänsla men detta hjälper lite.
Är det någon mer som gillar färganalys, och vad är ni i så fall?