Bukefalos 28 år!

Farmen 2015

Eller när Daniel klagar på att han visst hjälper till, "jag tar ju hand om katterna". Eh, okej? Ni har hur mycket jobb som helst att göra, och alla andra (utom kanske då JC) jobbar röven av sig för att fixa uppdragen, men du tycker att det är att "hjälpa till" att "ta hand om" två kattungar som säkerligen har betydligt roligare med varandra, utan honom. Om han nu helst vill göra någonting med djuren så kanske han kunde mjölka eller göra något (vettigt) med något av de andra djurslagen. Katterna är ju mer ett trivseldjur.

Sen är det säkerligen klippt en massa för att just Daniel ska framstå som världens gnäll-putte, men jag får i alla fall känslan av historien med pojken och vargen, han gnäller så mycket för så mycket olika saker hela tiden, att det kan vara svårt för de andra att sålla om han verkligen är sjuk, eller om han bara piper och gnäller. Det verkar ju inte riktigt som att han är jättedålig när han orkar leta konflikter med de andra och piggnar till rejält så fort det händer något roligt....
Blir han sjuk PÅ RIKTIGT kommer ingen reagera. Helt klart en superhypokondriker och så har han begåvats med en gnällig tycka synd om mig röst också:cool:
 
Dom torparna som hämtade honung idag verkade trivas väääldigt bra ihop :) kul att några är vanliga svenssons (på ett väldigt bra sätt) helt utan sammarbetsproblem!
Ja de två verkar vara väldigt bra, lite kul när de skulle såga och tjejen skyllde på sågen:D
 
Jag gillar de två torparna som hämtade honungen. Börjar även fastna för en del på "vanliga" farmen, och egentligen är det väl bara Daniel som är extremt jobbig att lyssna på just nu. Plus att Ylva är lite speciell, men samtidigt blir hon nästan underhållande på något sätt.
 
Jag tycker att produktionen har misslyckats lite med castingen i år också.
Förutom att de vinklar mycket till "mittelpojken" Daniel så finns det inte så många färgstarka personer med tyvär.
Hoppas de som sticker ut får stanna, bra tv.
Vet inte om ni följer tråden om farmen på flashb**k, om inte så är det väldigt rolig läsning, värt att läsa.
 
Jag tycker att produktionen har misslyckats lite med castingen i år också.
Förutom att de vinklar mycket till "mittelpojken" Daniel så finns det inte så många färgstarka personer med tyvär.
Hoppas de som sticker ut får stanna, bra tv.
Vet inte om ni följer tråden om farmen på flashb**k, om inte så är det väldigt rolig läsning, värt att läsa.
Fast Rose-Marie tycker jag är färgstark. Men tidigare år har det funnits fler självklara och färgstarka karaktärer kan jag hålla med om, men väntar att det ska bli lite action snart...
 
Mittelpojken utnämner nog JC tror jag.
Kanske han hoppas på att JC har en sockerdipp då??
Hur var det, fick en kille utnämna en tjej, men att det automatiskt vart husförhör då?
Kanske det gäller sedan då det är mindre antal kvar, nån som har koll?
 
Mittelpojken utnämner nog JC tror jag.
Kanske han hoppas på att JC har en sockerdipp då??
Hur var det, fick en kille utnämna en tjej, men att det automatiskt vart husförhör då?
Kanske det gäller sedan då det är mindre antal kvar, nån som har koll?

Det kom senare i säsongen förra året när det annars inte hade funnits så många att välja på..
Jag tror han väljer tjejtjusarkillen som jag inte kan namnet på.
 
Förra veckan när det skulle väljas andrekämpe sa Paolo att Sylvia var tvungen att välja en tjej, så jag tror det blir senare i programmet när det inte är så många kvar som män och kvinnor tävlar mot varandra, men då har det alltid varit i husförhöret. :)

Jag tror att Daniel kommer välja antingen JC (och hoppas att JC har en dålig dag då, för jag tror annars att JC fysiskt sett är starkare när han är "frisk"), den mörka killen (Alex? Han som stöter på den blonda i alla fall) eller den andra yngre killen som stör sig så på Daniel, som jag inte kommer ihåg namnet på.
 
Rätt givet val från Daniels sida att välja Sebastian, och skönt att Daniel åkte ut. Nu börjar jag faktiskt gilla de flesta deltagarna mer och mer. Undrar vem som blir nästa storbonde? Jocke igen? Rose-Marie (i och med att Daniel skrev att det var en person som i alla fall är ärlig, hon är ju rätt brutalt ärlig)? Ylva, eftersom hon faktiskt varit snäll mot honom? Det känns som om det kan bli nästan vem som helst.

Och ska bli spännande att se om en av utmanarna kommer slå sig in på Farmen den här veckan. Hoppas på Örjan eller den andra unga tjejen (Ida?), det hade varit kul att få in dem tidigt.
 
håller med om att de var skönt att sebbe tog sig tillbaka.. å de vore gryyyyyyymt roligt om ros-marie blev storbonde.. hade nog rört om litei grytan hihi.. annars så gillar jag faktiskt jocke å björn.. vet inte om jag gillar nån av tjejerna än.. har ltie svårt för dom alla tror jag
 
jaha.. de blev jocke igen... visst jag gillar honom men tycker de är tråkigt när de blir samma två veckor i rad.. roligare när de ger dom andra chansen åxå.. men men de blir nog bra..
 
Jag har också fått svårt för Sebbe, så barnslig. Tycker att det var lite småtråkigt att Jocke blev vald som storbonde igen men å andra sidan har de chans att klara uppdragen nu.

ÄR det bara jag som tycker farmen är lite "lamt", händer väldigt lite.. Vore jag producent skulle jag vilja ha in Syltan i programmet så det blir lite fart. Jag vill inte det utan hoppas att Ida får chansen att bli farmare
 
Jag blev inte bara irriterad utan mycket arg över Sebbes idiotiska kommentar om Amandas kropp. Hallå, är hon inte smal, vad tycker han då om många andra i samhället? Sitter och muttrar mansgris för mig själv. :mad:

Jocke som storbonde igen tycker jag är bra. Visst hade det varit kul att släppa in någon av de andra, men han känns helt klart mest kompetent. Tror det blir Ida som kommer bli den nya utmanaren på Farmen (av tjejernas reaktion att döma i förhandstitten känns det inte som att det är Örjan, det känns som att det är en tjej), och tror även att det kan röra om lite i grytan. Hade varit kul om utmanaren inte nämner de övriga, utan att det kommer som en liten surprise när nästa torpare ramlar in sen.
 
Jag blev inte bara irriterad utan mycket arg över Sebbes idiotiska kommentar om Amandas kropp. Hallå, är hon inte smal, vad tycker han då om många andra i samhället? Sitter och muttrar mansgris för mig själv. :mad:

Jocke som storbonde igen tycker jag är bra. Visst hade det varit kul att släppa in någon av de andra, men han känns helt klart mest kompetent. Tror det blir Ida som kommer bli den nya utmanaren på Farmen (av tjejernas reaktion att döma i förhandstitten känns det inte som att det är Örjan, det känns som att det är en tjej), och tror även att det kan röra om lite i grytan. Hade varit kul om utmanaren inte nämner de övriga, utan att det kommer som en liten surprise när nästa torpare ramlar in sen.
Undrar hur många Victoria Secrets- modeller han haft nån kontakt med IRL? :meh:
 

Liknande trådar

Hemmet Hunden spydde nån brun sörja på den vita trasmattan inatt. Mattan får inte plats i tvättmaskinen. Finns det nått sätt att få rent den...
Svar
9
· Visningar
550
Senast: snorp
·
IT & mobiler Min Samsung A51 börjar bli sliten efter 4 år så jag inser att jag måste börja leta efter en ersättare. Finns det någon som kan hjälpa...
Svar
14
· Visningar
1 000
Senast: Hellhound
·
Kropp & Själ Jag har kontaktat 1177 men får vänta på svar. Så i väntan på det tänkte jag fråga här vad ni tror orsakar problemet. Min vänstra tumme...
Svar
7
· Visningar
1 219
Senast: Wille
·
Relationer När jag sökte hittade jag bara en jäättegammal tråd, men jag tror att jag sett att vi är några som går i bröllopstankar nu?! Vore kul...
2
Svar
21
· Visningar
1 660

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp