Farmen 2016

Men alltså näe.
Hoppas Fredrik vinner nu, helt enkelt för att jag verkligen inte klarar av Linas mobbingfasoner. Men jag antar att mobbaren vinner i år :down: Ovanligt dock, annars tenderar ju de som hållit sig mer i bakgrunden att vinna.

Jag tror Fredrik har ganska stor chans mot Lina, han kan mer än man tror. Sen har Lina aldrig fått visa vad hon går för i husförhöret så hon kanske inte alls är så bra som vi tror :angel:
 
Han hade ju uppenbarligen mer koll än vad han utgett sig för att ha! Men tror som sagt att han har sin plugghjärna att tacka för det, han har lärt sig och noterat utan att plugga stenhårt.. HEJA FREDRIK!!!
 
Jag tror att Lina under hela tävlingen har litat alldeles för mycket på sina kunskaper hon redan hade. Medan andra som inte var lika kunniga från början har läst på och gjort en ordentlig resa kunskapsmässigt under tävlingens gång. Kan inte annat att tycka att det var mer rättvist med Fredrik som trots allt i alla fall gått upp i ETT ting och slagit ut Nina, än att Lina skulle vunnit som inte tävlat någon gång. Nu blev det en vinnare som nog alla ändå kunde glädjas åt.
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag är inne i ännu en (egentligen flera) omgång i vården och jag känner mig i sånt jävla underläge rent ut sagt. Som att ingen lyssnar...
2
Svar
27
· Visningar
2 260
Senast: Hazel
·
L
  • Låst
Samhälle Först så vill jag vara VÄLDIGT tydlig att SJÄLV KLART så gäller inte dethär för alla! Utan det finns säkert jätte många som jobbar på o...
6 7 8
Svar
147
· Visningar
7 334
Senast: Gunnar
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
10 828
Senast: Gabby_Ossi
·
Katthälsa Har haft min katt i snart två månader och hon har haft lite problem med magen sen ett tag. När hon flyttade hit från katthemmet va hon...
Svar
13
· Visningar
633
Senast: Hazel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp