Farmen 2017

Jo fast samtidigt så är man inte direkt smart om man tror att man ska hitta kärleken på farmen. farmen är trots att ett strategiskt spel där nästan alla metoder förekommer.

Nej, alltså, ingen vuxen, mogen människa borde gå på vad en kille som Alex säger. Det håller jag fullständigt med om. Men Linnea är väl jätteung (typ 20?) och Syliane ser inte speciellt gammal ut heller. Alex själv verkar ju driva det här med att han är mer seriös med Syliane än med Linnea rätt hårt (Linnea verkar han ju enbart ha varit med för att själv få fördelar i spelet, och skryter ju gärna med det också), och frågan är hur Syliane ser på det? Hon blir ju väldigt avskärmad från alla andra när hon enbart är med Alex som ingen annan vill vara med.

Nej, alltså, ingen vuxen, mogen människa borde gå på vad en kille som Alex säger. Det håller jag fullständigt med om. Men Linnea är väl jätteung (typ 20?) och Syliane ser inte speciellt gammal ut heller. Alex själv verkar ju driva det här med att han är mer seriös med Syliane än med Linnea rätt hårt (Linnea verkar han ju enbart ha varit med för att själv få fördelar i spelet, och skryter ju gärna med det också), och frågan är hur Syliane ser på det? Hon blir ju väldigt avskärmad från alla andra när hon enbart är med Alex som ingen annan vill vara med.
Ja, Linnea är väldigt ung, men Syliane är 29, så hon kan knappast skylla på åldern.
jag tror dock att Syliane kanske fattar att Alex bara spelar ett spel, och att hon själv spelar lite på hans spel. För jag tror nog inte att Syliane på riktigt tror att det ska bli någonting.

En annan sak, är det bara jag som stör mig på att Linnea hela tiden säger "Dom UNDERSKATTAR MIG"? Suck. Läser om henne på tv4 nu och tom där skriver hon att folk underskattar henne haha

Ja, Linnea är väldigt ung, men Syliane är 29, så hon kan knappast skylla på åldern.
jag tror dock att Syliane kanske fattar att Alex bara spelar ett spel, och att hon själv spelar lite på hans spel. För jag tror nog inte att Syliane på riktigt tror att det ska bli någonting.

Jag hoppas inte hon tror det i alla fall. Men varför satsa på en häst som man vet kommer gå åt helvete? Det är ju till stor del ett socialt spel, och att vara med Alex är väl ungefär lika smart som att skjuta sig själv i huvudet.

Angående Linnea håller jag med dig. Vad är det de underskattar, liksom? Visst, hon har väl haft häst så hon kan ju inte vara helt borta på kunskapsområdet, men hon har ju för tusan åkt ut av en anledning. Hon var helt enkelt för dålig för det motstånd hon mötte.

Jaha, vad tror ni om bettans "magsjuka"? Uppenbarligen tror inge på farmen att hon faktiskt är magsjuk, men samtidigt läste jag en kommentar av Linnea på hennes Facebook att tävlingen inte är över för hennes del, så jag väntar mig en twist deluxe.

Jaha, vad tror ni om bettans "magsjuka"? Uppenbarligen tror inge på farmen att hon faktiskt är magsjuk, men samtidigt läste jag en kommentar av Linnea på hennes Facebook att tävlingen inte är över för hennes del, så jag väntar mig en twist deluxe.
Nu missade jag första halvan men jag fattade det som att det var fler som var sjuka? Sen är folk givetvis olika drabbade och/eller känner efter olika mycket, men är fler sjuka så lär det ju knappast vara "magsjuka", liksom.

Nu missade jag första halvan men jag fattade det som att det var fler som var sjuka? Sen är folk givetvis olika drabbade och/eller känner efter olika mycket, men är fler sjuka så lär det ju knappast vara "magsjuka", liksom.
Tja, jag vet inte. Det vinklades som om resten bara använde magsjuka som en ursäkt att slippa jobba.

Jag är livrädd för magsjuka. Andas någon om det börjar jag känna symptom. En tanke då är ju att 1) Bettan simulerar för att slippa jobba, 2) någon annan lat jävel (Alex) inser att magsjuka = slippa jobba och 3) personer som är som jag får genast för sig att det ÄR magsjuka, eftersom minst två är "sjuka" och känner då genast symptom.

Eller så är hon verkligen sjuk. Inger hade väl nått förra veckan? I och för sig långsökt att Bettan skulle blivit smittad som bara varit där en dag, men någon av de andra kan ju ha samma som Inger.

Liknande trådar

Tjatter Vilka tittar? Vad tycker ni hitills om årets säsong? Vad tycker ni om årets uppdelning med två gårdar?
Svar
11
· Visningar
518
Senast: Mirre
·
Tjatter Kissade hundarna i trädgården igår kväll vid 21. Såg något konstigt i ögonvrån och kollade upp. 👽 Nu var det ju tyvärr inte aliens...
Svar
5
· Visningar
398
Tjatter En spinoff på tidigare tråd om att hitta på ett efternamn. Jag kommer byta efternamn i samband med skilsmässa. Har, som sagt, varit inne... 2 3
Svar
42
· Visningar
2 121
Senast: Enya
·
Tjatter Varför är mytomaner alltid sensationella i sina berättelser? Varför "duger" det aldrig med små lögner? eller är det bara jag som i min... 2
Svar
39
· Visningar
3 022
Senast: Otherside
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Flytta med utekatt
  • Akvarietråden V
  • Uppdateringstråd 31