Farmen 2017

Jag är livrädd för magsjuka. Andas någon om det börjar jag känna symptom. En tanke då är ju att 1) Bettan simulerar för att slippa jobba, 2) någon annan lat jävel (Alex) inser att magsjuka = slippa jobba och 3) personer som är som jag får genast för sig att det ÄR magsjuka, eftersom minst två är "sjuka" och känner då genast symptom.

Eller så är hon verkligen sjuk. Inger hade väl nått förra veckan? I och för sig långsökt att Bettan skulle blivit smittad som bara varit där en dag, men någon av de andra kan ju ha samma som Inger.

Ja så tänker jag. Det var ingen som tyckte Inger fejkade? Det kan väl mycket väl bara så att någon har det Inger hade men att den inte blivit lika sjuk, utan bara lite dålig i magen och tror att den ätit dåligt eller så.

Hur fräsch är allt kött som de har , var förvarar de det? Har de rökt eller torkat köttet?

Jag tänker likadant. Ingenting ser speciellt fräscht ut, och det är enligt mig ett under att de inte blivit riktigt sjuka tidigare. Det måste ju vara en enorm omställning med bakterier från att ha levt vanliga civiliserade liv innan till att leva och äta som de gör nu, liksom.

Förstekämpevalet då. Vem tror ni? Smartaste för Jerry personligen hade väl varit att ta Bettan (för åker hon ut väljer hon Maria till storbonde nästa vecka), eller välja en kille när han själv är immun och inte kan väljas. Såklart hoppas jag, som alla veckor, på att han ska ta Alex och att det eländet äntligen ska packa sina väskor och åka hem, men han lär väl bli kvar till finalen eftersom ingen ser honom som något "hot". :meh:

Förstekämpevalet då. Vem tror ni? Smartaste för Jerry personligen hade väl varit att ta Bettan (för åker hon ut väljer hon Maria till storbonde nästa vecka), eller välja en kille när han själv är immun och inte kan väljas. Såklart hoppas jag, som alla veckor, på att han ska ta Alex och att det eländet äntligen ska packa sina väskor och åka hem, men han lär väl bli kvar till finalen eftersom ingen ser honom som något "hot". :meh:
Jag hoppas på Kalle.

´Jag tror faktiskt att det blir bettan, och jag tror att Bettan känner det på sig, kanske därför hon blev sjuk? :angel: Ok, hon kanske är sjuk på riktigt, och då är det ju en fördel för andrekämpen.

Om nu inte Maria lyckas styra valet mot någon annan, tex Alex.

Herregud vad jag hoppas att Alex väljer Kalle nu!

Hur kan man sitta och gnälla över hur mycket han saknar och älskar barnens mamma när han sätter på allt som rör sig :wtf:
Varför skulle man inte kunna det? Han har inte sagt sig vara monogamt lagd, för att ta ett exempel.
Rebounds är ju en klassiker också. Och helt vanlig kåthet :up: Sex är inte nånting som alla bara har med sin partner eller någon man älskar.

Liknande trådar

Tjatter Vilka tittar? Vad tycker ni hitills om årets säsong? Vad tycker ni om årets uppdelning med två gårdar?
Svar
11
· Visningar
518
Senast: Mirre
·
Tjatter Kissade hundarna i trädgården igår kväll vid 21. Såg något konstigt i ögonvrån och kollade upp. 👽 Nu var det ju tyvärr inte aliens...
Svar
5
· Visningar
398
Tjatter En spinoff på tidigare tråd om att hitta på ett efternamn. Jag kommer byta efternamn i samband med skilsmässa. Har, som sagt, varit inne... 2 3
Svar
42
· Visningar
2 121
Senast: Enya
·
Tjatter Varför är mytomaner alltid sensationella i sina berättelser? Varför "duger" det aldrig med små lögner? eller är det bara jag som i min... 2
Svar
39
· Visningar
3 022
Senast: Otherside
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Flytta med utekatt
  • Akvarietråden V
  • Uppdateringstråd 31