Bukefalos 28 år!

Farmen 2017

Jag tror att det blir Alex, Syliane och Linnea som ska flytta in i storbondestugan som jury.

Det vore ju riktig roligt om så är fallet! :rofl:
 
Jo, i vissa klipp såg man en kvinna med honom. Det mystiska är varför de inte intervjuade Calle eller henne överhuvudtaget? För alla de andra gjorde man ju en presentation om vem personen var och hur mycket Farmen-deltagaren saknat denne. :confused:
Han har ju tidigare berättat att han inte har någon att skriva brev till, det var därför som han skrev brev till sin korrekturläsare.
Han har ingen kontakt med släkten alls, som jag förstod det.
Jag antar att besökaren var den där kvinnan som korrekturläser hans bok.
 
Hoppas det är Sara Marie, Olov och Jocke. Dom har ju fått höra en hel del i torpet.
Jag tänkte mest på kommentaren att "jag har hört att dom är bra på att göka" samt "det är typiskt att det är dom tre som ska döma oss" eller hur det nu var Maria uttryckte sig.
 
Hoppas lite att det är några från tidigare år. Det blir liksom inte rättvist när folk från samma år ska döma varandra utifrån gamla grejer som ligger och gror.

Å andra sidan är det sjukt irriterande när folk slickar röv, men det är mest Calle som inte får vinna så vill någon av de andra fjäska är det helt okej med mig.
 

Liknande trådar

Mat Åt lite julmat idag till middag var 2 sorters sill, rödbetssallad, julskinka, vörtbröd, rödkål, några köttbullar och prinskorv. Lagom...
2
Svar
22
· Visningar
1 324
Senast: skogaliten
·
Hemmet Hunden spydde nån brun sörja på den vita trasmattan inatt. Mattan får inte plats i tvättmaskinen. Finns det nått sätt att få rent den...
Svar
9
· Visningar
536
Senast: snorp
·
  • Artikel
Hästnyheter En unik, internationella arena för både dressyr och hoppning. Det är visionen när belgiska Ashford Farm expanderar över ett 80 hektar...
Svar
0
· Visningar
225
Senast: Gunnar
·
Hundavel & Ras 2017, när jag hade planer på förra kullen, vet jag att vi var flera uppfödare på forumet som hade en tråd om våra kullar. Planerandet...
4 5 6
Svar
101
· Visningar
17 827
Senast: bollen__
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Tips för att reda ut hår
  • Höstföräldrar 2023
  • Dejtingtråden del 37

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp