Bukefalos 28 år!

Farmen 2017

Ja precis, vad var det jag sa? :rofl:
Jag tycker att det här var perfekt. Det ska inte vara lätt på farmen. ;) :angel:
Nänä, du hade fel på Stina ;)
Jag förstår helt att folk är skitsura och hade varit lika grinig själv. Men som tittare är det ju rätt guld värt, främst iom att farmarna skiter i rövslickeriet :D Tror risken vid utomstående annars vore att Calle blivit vald, så på så vis kanske det här faktiskt är bra också :)
 
Jag tror att Karl-Johan kommer stå som vinnare av farmen 2017. Han är ju trots allt en fd yrkesofficer som tom offrat sin egen familj för karriären. Egentligen är det ganska otroligt att han vunnit så många kamper, speciellt som förstakämpe sist, och även lyckats hålla sig kvar trots att han inte är originalfarmare från början. Värdig är han absolut, men personligen hade jag aldrig klickat med en sån mansgris.
 
Jag tror att Karl-Johan kommer stå som vinnare av farmen 2017. Han är ju trots allt en fd yrkesofficer som tom offrat sin egen familj för karriären. Egentligen är det ganska otroligt att han vunnit så många kamper, speciellt som förstakämpe sist, och även lyckats hålla sig kvar trots att han inte är originalfarmare från början. Värdig är han absolut, men personligen hade jag aldrig klickat med en sån mansgris.
Vinner han så är det definitivt sluttittat för min del!

...tills nästa säsong :angel:
 
Och inte nog med det, hon verkar vara en väldigt bra sådan, genuin liksom :)

Jag hoppas på Niklas, men jag gråter fan inte blod oavsett vem som vinner sålänge det inte blir Calle :p
Niklas är kanske den som behöver pengarna mest, med tanke på att han bor på en båt? Men egentligen vet vi ju ingenting om hur det ser ut med ekonomin hos dom andra två, och 500 000 är inte så mycket pengar att leva på om man inte investerar dom i någonting långsiktigt.
 
Niklas är kanske den som behöver pengarna mest, med tanke på att han bor på en båt? Men egentligen vet vi ju ingenting om hur det ser ut med ekonomin hos dom andra två, och 500 000 är inte så mycket pengar att leva på om man inte investerar dom i någonting långsiktigt.
Kanske, å andra sidan har han väl valt båtboendet själv och inte hamnat där pga en kass ekonomi så det kanske snarare är han som behöver de minst :p
Men ja, 500.000 bränner man på nolltid
 
Jag tyckte det var himla kul med Stina, Alex och Linnea som kommer in och ska bedöma.

Lyckligt vis är de inte kvar i leken, men jag upplevde det som att Stina blev ordentligt mobbad men även de andra två i viss mån, de var inte så lätta att tas med men det är ingen anledning att vara direkt otrevliga mot någon som när Linnea vann sin tvekamp. Ja hela gänget ställde knepiga frågor men säkert en hel del vettiga som TV4 inte hade något intresse av att visa. De är värdiga att välja den som socialt funkat bäst även om knepiga individer.

Att se Alex och Linnea tillsammans är riktigt kul och Linnea är bara för mycket.
 
Jag tyckte det var himla kul med Stina, Alex och Linnea som kommer in och ska bedöma.

Lyckligt vis är de inte kvar i leken, men jag upplevde det som att Stina blev ordentligt mobbad men även de andra två i viss mån, de var inte så lätta att tas med men det är ingen anledning att vara direkt otrevliga mot någon som när Linnea vann sin tvekamp. Ja hela gänget ställde knepiga frågor men säkert en hel del vettiga som TV4 inte hade något intresse av att visa. De är värdiga att välja den som socialt funkat bäst även om knepiga individer.

Att se Alex och Linnea tillsammans är riktigt kul och Linnea är bara för mycket.
Ja, det är roligare med lite action på farmen. Hade det varit någon från förra säsongen så hade det inte alls varit lika spännande.
 
Jag tror att Karl-Johan kommer stå som vinnare av farmen 2017. Han är ju trots allt en fd yrkesofficer som tom offrat sin egen familj för karriären. Egentligen är det ganska otroligt att han vunnit så många kamper, speciellt som förstakämpe sist, och även lyckats hålla sig kvar trots att han inte är originalfarmare från början. Värdig är han absolut, men personligen hade jag aldrig klickat med en sån mansgris.
Men det är ju några icke originalare som har vunnit tyvärr.
 

Liknande trådar

Mat Åt lite julmat idag till middag var 2 sorters sill, rödbetssallad, julskinka, vörtbröd, rödkål, några köttbullar och prinskorv. Lagom...
2
Svar
22
· Visningar
1 324
Senast: skogaliten
·
Hemmet Hunden spydde nån brun sörja på den vita trasmattan inatt. Mattan får inte plats i tvättmaskinen. Finns det nått sätt att få rent den...
Svar
9
· Visningar
536
Senast: snorp
·
  • Artikel
Hästnyheter En unik, internationella arena för både dressyr och hoppning. Det är visionen när belgiska Ashford Farm expanderar över ett 80 hektar...
Svar
0
· Visningar
225
Senast: Gunnar
·
Hundavel & Ras 2017, när jag hade planer på förra kullen, vet jag att vi var flera uppfödare på forumet som hade en tråd om våra kullar. Planerandet...
4 5 6
Svar
101
· Visningar
17 827
Senast: bollen__
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp