Har inte sett torpet eller vetat om att det fanns
Får kolla imorgon när jag är hemma mer skapligt
Torpet avsnitten kom väl inte ut fören igår?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Har inte sett torpet eller vetat om att det fanns
Får kolla imorgon när jag är hemma mer skapligt
Precis. Igår kom alla 7 avsnitt samtidigt.Torpet avsnitten kom väl inte ut fören igår?
Jag gissar på en gång i veckan eller två. När någon ny åkt ut och eventuellt ett om livet å torpet.Precis. Igår kom alla 7 avsnitt samtidigt.
Frågan är bara när nästa avsnitt sänds? Hittar inga nya toprtaravsnitt.
Varför inte? Det är bara att registrera sig gratis på play, så finns dom där.Jag kan inte kolla på Torpet![]()
Jag gillar Carl-Johan, eller ja, jag gillar egentligen hela skogsgänget´, men Carl-Johan blir extra intressant att följa eftersom han borde vara en riktigt bra ledare och strateg.
Robban gnäller på som vanligt, otroligt taskig attityd hos den mannen.
Jag gillar Carl-Johan, eller ja, jag gillar egentligen hela skogsgänget´, men Carl-Johan blir extra intressant att följa eftersom han borde vara en riktigt bra ledare och strateg.
Robban gnäller på som vanligt, otroligt taskig attityd hos den mannen.
...och den där äckliga självgoda minen då han berättar att han varit lite "trotsig".Ang Robban så jepp han har lagt sig till med en tråkig attityd, började trevande och märkte att han kom undan med det utan motstånd, och voila nu har det blommat ut med styrka! Trist.
Varför inte? Det är bara att registrera sig gratis på play, så finns dom där.
Du kan installera en app som ändrar VPN till Sverige, den appen räddade mig när jag bodde utomlandsJag bor utomlands så det funkar inte för mig även fast jag är registrerad![]()
Ingen aning, men det får dom säkert. Däremot tror jag att köttet är slut. Varför vet jag inte.Får skogsfolket äta kött?? Dom var ju inte med på slakten...
Du kan installera en app som ändrar VPN till Sverige, den appen räddade mig när jag bodde utomlands
Det är gratis den första perioden.
15 år som militär (minst), det sätter sina spår.Värst vad illa han hör, Kalle! Imponerande hur tålmodigt Inger tar det när hon blir anklagad för att "tala i täcket"Om man vet med sig att man hör dåligt kan det kanske vara en bra idé att åtminstone titta på den som talar?
Värst vad illa han hör, Kalle! Imponerande hur tålmodigt Inger tar det när hon blir anklagad för att "tala i täcket"Om man vet med sig att man hör dåligt kan det kanske vara en bra idé att åtminstone titta på den som talar?
Nu har väl Alex gett sig på SylianeVad har hänt med Gutta, Stackarn haltar ju som F_N. Snälla Calle välj Alex till förstekämpeHu vad hemsk han är!