Farmen 2017

Jag gillar Carl-Johan, eller ja, jag gillar egentligen hela skogsgänget´, men Carl-Johan blir extra intressant att följa eftersom han borde vara en riktigt bra ledare och strateg.

Robban gnäller på som vanligt, otroligt taskig attityd hos den mannen.

Jag gillar Carl-Johan, eller ja, jag gillar egentligen hela skogsgänget´, men Carl-Johan blir extra intressant att följa eftersom han borde vara en riktigt bra ledare och strateg.

Robban gnäller på som vanligt, otroligt taskig attityd hos den mannen.

Hörru @Sporthorse, ang dina och mina åsikter, så är det som några som känner varandra väl och bara behöver titta på varandra så vet man :p Våra hjärnor matchar varandra bra, iaf när det gäller Farmen-åsikter :up: :D

Ang Robban så jepp han har lagt sig till med en tråkig attityd, började trevande och märkte att han kom undan med det utan motstånd, och voila nu har det blommat ut med styrka! Trist.

Ang Robban så jepp han har lagt sig till med en tråkig attityd, började trevande och märkte att han kom undan med det utan motstånd, och voila nu har det blommat ut med styrka! Trist.
...och den där äckliga självgoda minen då han berättar att han varit lite "trotsig". :turd::wtf:

Får skogsfolket äta kött?? Dom var ju inte med på slakten...
Ingen aning, men det får dom säkert. Däremot tror jag att köttet är slut. Varför vet jag inte.

Jag undrar vad Syliane tycker om att killarna är så på henne? Hon ser ju mest ut att skratta åt det, men tänker att det kan bli lite jobbigt om ett tag.
Intressant att hon uppfattade Alexander som creepy, för det lyser lömskhet om honom genom ruta. Nu var jag nog elak... :sneaky:

Hittills har Calle skött sig ypperligt som storbonde, helt enligt planerna. Undrar nu vem som blir förstakämpe.

Du kan installera en app som ändrar VPN till Sverige, den appen räddade mig när jag bodde utomlands :angel:
Det är gratis den första perioden.

Jag har provat ett flertal olika redan, tyvärr funkar inte det här ;) Jag har ju bott utomlands ett antal år redan och jag förbannar mest att jag inte kan se the Great British Bake Off! De måste ha någon sorts ultra smart person som har fixat deras internet säkerhet i det här landet :rofl:

Värst vad illa han hör, Kalle! Imponerande hur tålmodigt Inger tar det när hon blir anklagad för att "tala i täcket":D Om man vet med sig att man hör dåligt kan det kanske vara en bra idé att åtminstone titta på den som talar?
15 år som militär (minst), det sätter sina spår.

Värst vad illa han hör, Kalle! Imponerande hur tålmodigt Inger tar det när hon blir anklagad för att "tala i täcket":D Om man vet med sig att man hör dåligt kan det kanske vara en bra idé att åtminstone titta på den som talar?

Alltså jag skrattade så gott och sen hörde han inte igår heller :rofl::rofl::rofl:

Liknande trådar

Tjatter Vilka tittar? Vad tycker ni hitills om årets säsong? Vad tycker ni om årets uppdelning med två gårdar?
Svar
11
· Visningar
518
Senast: Mirre
·
Tjatter Kissade hundarna i trädgården igår kväll vid 21. Såg något konstigt i ögonvrån och kollade upp. 👽 Nu var det ju tyvärr inte aliens...
Svar
5
· Visningar
398
Tjatter En spinoff på tidigare tråd om att hitta på ett efternamn. Jag kommer byta efternamn i samband med skilsmässa. Har, som sagt, varit inne... 2 3
Svar
42
· Visningar
2 121
Senast: Enya
·
Tjatter Varför är mytomaner alltid sensationella i sina berättelser? Varför "duger" det aldrig med små lögner? eller är det bara jag som i min... 2
Svar
39
· Visningar
3 022
Senast: Otherside
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka