Duschat, matat katt och pratat en stund med N, innan hen hastade vidare till nästa brukare/kund, eller vad som önskas. Nu ska jag mata mig själv också.

Vi får se om jag tar permobilen ut till mor o far 9 km tvärs genom stan... Lite trist om det hinner bli kolsvart bara eller om det är svinkallt på vägen, eller om jag ska kosta på mig taxi eftersom jag fortfarande inte fått svar på färdtjänsten.
 

Kom hem för en stund sedan efter eftermiddag hos mor och far med bror. Vi väntade tills syster med make kom för pizzakväll. Nästan så jag velar mellan en gorbypirog och en pizza här med...
Minnie tjatar om mat och söndagsgodis...
 

Liknande trådar

  • Låst
  • Artikel
Dagbok Det tog mig 5 år att återfå beviljad färdtjänst trots att jag hade haft det flera år efter hästolyckan. Jag återfick mitt körkort...
Svar
2
· Visningar
534
Senast: IngelaH
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Färdtjänsten är noga reglerad i lagar och riktlinjer och förordningar... max 2 väskor av ordinär storlek... Och för att åka till punkt...
Svar
1
· Visningar
534
Senast: IngelaH
·
  • Artikel
Dagbok Jag studsade up klk 7, för att hinna prata med katten och ta en kopp kaffe. A kom 7.40 och bäddade säng och tog på strumpor. Jag frågade...
Svar
0
· Visningar
592
Senast: IngelaH
·
  • Artikel
Dagbok Jag har tydligt från första dagen jag fick hemvård att jag vill HELST inte ha besök efter halv elva för strumpor på morgnarna för mina...
Svar
0
· Visningar
1 003
Senast: IngelaH
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Vikten av unghästbete
Tillbaka
Upp