Fastighetsägare mördade...

landsbygdsbo

Trådstartare
flyende bilist. Bilisten försökte köra ifrån polisen och körde in i ett hus som den oansvarige fastighetsägaren placerat där....
 
Sv: Fastighetsägare mördade...

Va? Hade de byggt ett STAKET också?! De vill verkligen ha ihjäl de stackarna som ev blev förföljda av polisen och kör av vägen.
 
Sv: Fastighetsägare mördade...

Var det inte en stolpe också som hade fräckheten att stå där?
 
Sv: Fastighetsägare mördade...

Läs igen, medtag ironi.
;)

Kan ta ironin, men ser inte någon uns av fakta till resten? Bilisten dog tragiskt då han körde in i stolpen, innan huset, var finns resten av facktan till händelsen, eller är det "skoj" att hitta på en historia om någons död???
 
Sv: Fastighetsägare mördade...

Kan ta ironin, men ser inte någon uns av fakta till resten? Bilisten dog tragiskt då han körde in i stolpen, innan huset, var finns resten av facktan till händelsen, eller är det "skoj" att hitta på en historia om någons död???

Hade inte fastighetsägaren råkat ställa ett hus i vägen för bilistens framfart så hade han varit i livet idag.
 
Sv: Fastighetsägare mördade...

Hade inte fastighetsägaren råkat ställa ett hus i vägen för bilistens framfart så hade han varit i livet idag.

Fast han kraschade ju i stolpen utanför huset utan att köra in i det (och "mörda" som du skrev)? Köper inte detta och tycker inte det är kul att skoja om någons död oavsett om bilisten var full och gjorde fel! Vadå mörda någon, han dog ju själv och ingen annan?!
 
Sv: Fastighetsägare mördade...

Det hänger samman-en jämförelse- med de 2 unga män som blev förföljda på långt håll av polisen och körde in i en stängd , och då öppnad av polisen, bro.
 
Sv: Fastighetsägare mördade...

JAG skrev ingenting om mörda alls, tror du är lite förvirrad nu.

Äsch, läs själv http://www.expressen.se/kvp/en-ung-man-dog-nar-han-flydde-fran-polis/

Ok, förlåt för min icke humor och att jag inte förstår skämtet.. Jag läste artikeln på aftonbladet innan jag svarade på buke, och jag såg inget kul alls i det. En person död, inget att göra en kul grej av oavsett om personen var full, smet från en polis eller vad det nu handlade om..När någon dör är det ingen humor för mig oavsett händelsen bakom ( har inte läst expressen och sett om de skrivit det på ett "kul" sätt"..)
 
Sv: Fastighetsägare mördade...

Tycker det är för jävla respektlöst att ironisera så över en persons död.

Det finns inte en tanke på att det kanske finns personer på detta forum som kände personen som dog och att dessa tar illa vid sig?
 

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi En tråd till om mina "grannar" då.. etablerade pundare och småtjuvar Väldigt många nätter kommer de körande med saker som cyklar...
Svar
6
· Visningar
1 299
Senast: MiniLi
·
Juridik & Ekonomi Jag har skrivit på kontrakt på en hyresrätt och ska nu sälja min bostadsrätt. Jag har två uppskjutna reavinstbeskattningar från tidigare...
2 3 4
Svar
69
· Visningar
3 863
Senast: Dentaku
·
Hemmet I år släcks ADSL för många, och de sista släcks 2026. Vi har försökt få mobilt bredband, med ”parabol” via Telias master länge. De har...
Svar
13
· Visningar
1 138
Senast: sjoberga
·
Relationer Vet inte ens vart jag ska börja. Fick starta ett anonymt konto för jag känner att jag måste få skriva av mig lite just nu. Igår blev...
2 3 4
Svar
69
· Visningar
15 041
Senast: Bulldoozer
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp