Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Sitter vid en lånad dator, och skulle vilja ta bort de jag senast läst, tittat på. Det har på denna dator hamnat i "favoriter" har rensar jag favoriter???
Kan bara tipsa om Firefox. Ctrl-Shift-Del = rensar dina spår (senaste timmen/två timmar/fyra timmar/hela dagen/allt). I menyn heter det Tools(verktyg)/Clear Recent History(orkar inte översätta)
Samma funktionalitet BÖR väl finnas i IE och andra.
Sen är jag frågande till att det du tittat på hamnat i Favoriter. Är du säker på det? Är det inte så att du råkat få upp historiken istället?
Har de hamnat i favoriter verkligen? I så fall högerklicka på de du vill ta bort. Men det är nog som föregående talare säger, att de hamnat bland "tidigare" och då går du som sagt till verktyg(längst upp i menyraden)-internetalternativ-ta bort webbhistorik.
iaf på min dator så hamnar 'historik' och 'favoriter' på samma ställe men man ändrar vy genom att klika på varje enskild flik,
så historiken hamnar med andra ord inte alls i favoriter, och raderar du favoriter så finns fortfarande historiken kvar.
Man måste alltså först klicka på historik o sen radera det man vill ta bort!
Jag skulle för övrigt bli URSINNIG om någon lånade min dator och raderade mina tusentals favoriter/länkar utan att fråga mig först.
(sen skulle jag aldrig kolla sidor på nån annans dator som jag inte kan stå för, för det går alltid att kolla upp vad du varit inne på ändå, om man bara är tillräckligt duktig... )
IT & mobiler
Jag rensar och rensar och rensar i min mobil. Jag tar bort foton, videos och appar jag inte använder oftare och oftare. Ändå är mobilen...
Hundavel & Ras Har läst i valptråden och måste säga att du verkar ha fått en valp av särskild sort. Som ägare av Borderterrier sen -89 känner jag inte...
Hästmänniskan Ja absolut. När vi pratar Östergötland så är ju en gård mycket dyrare här runt Skärkind/norsholm och omkring än Åtvidaberg där ju färre...
Ekonomi & Juridik Ja, den står så att jag eller någon annan i familjen kan kolla den dagligen så kontroll efter återlämnande kan vi lösa. Hade varit skönt...