Favoritgaloppörer.

Vem är detta?

kin...61009_2947.JPG


Någon som vet vilken häst detta är? Otroligt fin tycker jag! Och underbar teckning! (hjärt-stjärn..) :love:
Kan det vara så att den heter King?
 
Senast ändrad:
Sv: Favoritgaloppörer.

Måste få fråga

Den hästen som Russel skänker bort på Isola, vad är det för häst och varför skänks den och inte säljs?
 
Sv: Favoritgaloppörer.

Min egen älskling, Love Me Do såklart! Men det kanske inte räknas med hästar man äger... :smirk:

Hästar jag inte äger, baserat på intryck de givit mig, inte snygghet i första hand:
Strong Waters (rest in peace, älskling!)
Itsagirl
Black Diamond
Melmac
Songline
Petipa (coolaste hingsten i världshistorien!)
Lill-Sham
Tuff Tuff
Salad Days (pappa till fölisen som kommer snart!)
No Worries
Iter Bis (första galoppören jag red!)
Dreidel

Iter Bis är min medryttarhäst som jag numera tävlar hoppning på :) Han är finast! :D
 
Sv: Favoritgaloppörer.

Top Prize (min hopphäst nuförtiden), Född i USA, sprang i UK, Frankrike och Hong Kong
Super Bomb, Född i New Zeeland, sprang i Hong Kong...
 
Sv: Favoritgaloppörer.

Min egen älskling, Love Me Do såklart! Men det kanske inte räknas med hästar man äger... :smirk:

Hästar jag inte äger, baserat på intryck de givit mig, inte snygghet i första hand:
Strong Waters (rest in peace, älskling!)
Itsagirl
Black Diamond
Melmac
Songline
Petipa (coolaste hingsten i världshistorien!)
Lill-Sham
Tuff Tuff
Salad Days (pappa till fölisen som kommer snart!)
No Worries
Iter Bis (första galoppören jag red!)
Dreidel

Itsagirls två första avkommor (Pie O'My & Itsawildone) har jag i träning nu!
 

Liknande trådar

V
Hästmänniskan Hey! Sorry for the english post but I just started learning the language.. Saying hi and ordering fries pretty much wraps up my current...
Svar
7
· Visningar
1 427
Senast: SQT
·
Fälttävlan Danny Warrington har skrivit en utmärkt artikel i senaste numret av Chronicle of the Horse, ang. ryttar ansvar. Jag håller med honom...
Svar
16
· Visningar
1 844
Senast: fio
·
G
Ekonomi & Juridik Jag har blivit offer för ett försök till internetbedrägeri! Därför vill jag varna andra om detta och publicera mail som jag fått av...
Svar
7
· Visningar
3 454
Senast: terese
·
Avel Gjorde lite efterforskningar i en hästs stamtavla och den hade där färgbetäckningen Overa (Paint). Eftersom det handlar om en spansk...
Svar
1
· Visningar
727
Senast: Madick
·

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Dressyrsnack 17
  • Vad är rätt
  • lära sig tömköra

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp