Favoritkaka - vilken?

P.S: @VLMF @Killaloe Jag tycker det känns viktigt att ni får veta att Lilla Kafferosteriet har haft en otroligt dåliga smaken att sluta servera denna Guds Gåva till Kakmonstren, så vill ni käka päronbågar ihop får ni snällt dra er till ett Konditori Katarina istället. Tro mig, det är värt resan. Vilken resa som helst. Mmmmmmm.
 
Äh vad tusan, jag tänkte att om jag äter så många päronbågar att jag mår lite illa så kommer det bota suget för all framtid och jag kommer inte alls att sitta och dregla över tangentbordet när jag går in och läser i kak-tråden på Buke nästa gång. Hehehe. Kul Mineur, kuuul. Vet inte vem vi försökte lura där. Dregel dregel.

Dregel.
 
P.S: @VLMF @Killaloe Jag tycker det känns viktigt att ni får veta att Lilla Kafferosteriet har haft en otroligt dåliga smaken att sluta servera denna Guds Gåva till Kakmonstren, så vill ni käka päronbågar ihop får ni snällt dra er till ett Konditori Katarina istället. Tro mig, det är värt resan. Vilken resa som helst. Mmmmmmm.


Vet du att jag kollade på Kafferosteriets hemsida då när du skrev om dessa Päronbågar, och där listade de 3 st ställen som de köper sina bakverk och bröd från. Katarina var det enda av de tre som jag kunde tänka mig var Försörjaren af Päronbågar, vartefter jag kollade upp var det låg för att så att säga gå direkt till den aldrig sinande källan!

Plus att Katarina ligger ju 100 m från Kafferosteriet och dämed 100 meter närmre mig :D
 
P.S: @VLMF @Killaloe Jag tycker det känns viktigt att ni får veta att Lilla Kafferosteriet har haft en otroligt dåliga smaken att sluta servera denna Guds Gåva till Kakmonstren, så vill ni käka päronbågar ihop får ni snällt dra er till ett Konditori Katarina istället. Tro mig, det är värt resan. Vilken resa som helst. Mmmmmmm.
Jag är besviken, mycket besviken. Och kränkt!
 

Liknande trådar

Samhälle Människor verkar i allmänhet haka upp sig på de närmaste små detaljerna. Och missa hur de stora sammanhangen påverkar de villkor som vi...
6 7 8
Svar
159
· Visningar
6 128
Senast: Inte_Ung
·
Mat Eftersom jag älskar Great British Bakeoff tänkte jag kolla på Hela Sverige Bakar. Och vet inte om det är just säsong 11, men deltagarna...
Svar
9
· Visningar
615
Senast: Jeps
·
  • Låst
Samhälle Jag har funderat en hel del på svenskars relation till religion och speciellt kristendom. Jag vill först säga att jag inte lägga några...
68 69 70
Svar
1 380
· Visningar
39 489
Senast: Mineur
·
Hästvård Hejsan, Min häst tror jag har sträckt sig men behöver lite rådgivning. Hon stog i en väldigt isig hage (vi har spärrat av den delen när...
2
Svar
20
· Visningar
1 169
Senast: Oknytt
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp