Fel pris på ICA Maxi

Skulle du påtalat prisfelet?

  • Ja

    Röster: 12 21,4%
  • Nej

    Röster: 44 78,6%

  • Antal omröstningsdeltagare
    56
Skäms inte över att säga till personalen om ngn vara har fel pris! Det blir vi tacksamma över så vi kan åtgärda felet snabbt, så inte fler drabbas! Ser ni felet redan inne i butiken n säg gärna till personalen på golvet, så slipoer de i kassan ringa till resp avdelning.

Om ngn påpekar ett för högt pris så får kunden självklart betala det som står skyltat. Är det tvärt om så tackar jag för attde sagt till men låter dom självklart få det lägre priset.

/mvh butiksmedarbetare som liksom alla andra kan missa en prisändring eller ngt fel i systemet :)
 

Liknande trådar

Fordon Jag ska sälja min citroen och enligt blocket är den värd 10 000 kronor. Om jag däremot kollar på biluppgifter.se så hamnar priset på 19...
2
Svar
30
· Visningar
1 542
Senast: mars
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Alltså, hur göra man för att bemöta negativa människor? Jag tar åt mig så fruktansvärt. För många år sedan gick jag på öppen trädgård...
3 4 5
Svar
97
· Visningar
7 252
Senast: Gunnar
·
Samhälle Jag satt häromdagen och förundrades över hur våra föräldrar kunde köpa sprillans nya bilar med sina första löner. Jag beslöt mig för att...
24 25 26
Svar
508
· Visningar
27 859
Senast: Inte_Ung
·
  • Artikel
Dagbok Ska det inte vara mer än så här? Räcker det inte snart? Igår fick jag ytterligare 2 käftsmällar nu ekonomiskt. Inte nog med att kroppen...
Svar
6
· Visningar
1 156

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 29
  • Valp 2023 -den andra
  • Akvarietråden IV

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp