Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Inte kontakter men att skarva sladden och sätta på kontakt på fick vi göra i 7:e klass på tekniken![]()
yes, morsan ska byta åt mig. Känns bara galet omständigt, hade hellre sett att det fanns typ nån adapter eller nåt. Man hade ju gärna kunnat byta lampa rakt av sen också liksom utan att behöva pilla med kablar och elände![]()
yes, morsan ska byta åt mig. Känns bara galet omständigt, hade hellre sett att det fanns typ nån adapter eller nåt. Man hade ju gärna kunnat byta lampa rakt av sen också liksom utan att behöva pilla med kablar och elände![]()
Fast det måste ju gå att hitta en bostadsrätt med rätt uttag.Eller också klipper man kablarna, skalar en bit och trycker in ändarna i hålen i väggen. Klart!
*Citerar Arga Snickarn: "men det är ju farligt, hur tänkte du här? Det kan ju börja brinna ju, tänk på barnen. Vi måste kramas,,,,,,,tänka på varann.*![]()
TS är ett fruntimmer, det är det som är fel! Fruntimmer är inte tekniska, vi ska stå i köket och därmed basta (iaf om man frågar farsgubben som vägrade låta mig hjälpa till att bära min nya soffa för att jag är tjej)
För övrigt är Arga Snickaren helt jävla underbar, sådeså![]()