Bukefalos 28 år!

Festen är inställd, sa ministern. Men dom som festar ändå får väl inga straff va?

Status
Stängd för vidare inlägg.
Är corona den enda orsaken till att du är här?

Mitt svar är Swedbank Azerbadjan
eller det lättgooglade svaret:
Inrikesminister Mikael Damberg meddelade att beslutet träder i kraft under söndagen och den som bryter mot förbudet och ändå anordnar sammankomster för över 50 personer riskerar böter eller fängelse.
 
Eftersom tråden 1) är märklig på många sätt och vis (tips: det tillhör kutym att skriva något mer än en smiley i det inledande inlägget) och 2) berör ett ämne som redan diskuteras i en annan tråd låser jag den. Har man funderingar kring hur Covid-19 hanteras av våra politiker och hur det påverkar div. tillställningar får man hemskt gärna lufta dem här istället: https://www.bukefalos.se/threads/covid-19-del-5

/Mod
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer För en vecka sedan fick jag ett positivt graviditetstest. Har med min tidigare partner gått igenom en barnlöshetsutredning där läkarna...
2 3
Svar
57
· Visningar
11 643
Senast: Nixehen
·
Övr. Grenar Hej jag köpte 2019 en travare. 155cm hög på 16 år. såhär när jag ser tillbaka på det, så stod Trollet alltid inne i ladugården när jag...
2
Svar
34
· Visningar
3 653
Senast: Mia_R
·
Övr. Barn Min son är bjuden på Halloweenfest nästa vecka hos en av sina bästa vänner, som är en klasskompis. Det är ett litet gäng barn som är...
2 3
Svar
51
· Visningar
4 892
Övr. Hund Igår var nog den värsta dagen i mitt liv, min älskade hund som varit sjuk under en längre period blev plötsligt akut dålig. Det började...
Svar
5
· Visningar
2 713
Senast: Kilauea
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp