Bukefalos 28 år!

Fifty shades of Grey - filmen

Trilogin behandlar inte fantasifenomen som drakar. Den handlar om den högst verkliga företeelsen med kontrollerande och psykiskt misshandlande män.

Det dör kvinnor i sådana relationer varje dag.
Fast trilogin handlar ju inte om det för trilogin har inget budskap och är öht inte skriven för att förmedla ngt budskap . Det är just därför den väcker så mycket debatt att folk hyllar den och den är en kassakossa.och folk älskar den. Det finns ingen reflektion öht från de som hyllat den, marknadsföring osv . Det är utifrån det debatterna väcks .
 
1454772_921904547829326_4610330093034189476_n.jpg
 
Jag älskade filmen, tycker handlingen var bra visst vill man veta vad som han har gjort han så men man får reda på mer i andra boken, För när jag hade sett filmen fick jag hem och beställa alla böcker och börja läsa dom ;) är på sista boken och nu har bitarna börjat falla på plats ;) Såg filmen innan jag har läst böckerna, men böckerna är bättre men tyckte en då filmen var bra,

Min
 

Liknande trådar

IT & mobiler Min sambo filmade mig när jag hoppade med mobilen. Det var förmodligen min telefon Huawei eller på hans SonyErikson. Filmen går i...
Svar
3
· Visningar
448
Senast: sjoberga
·
IT & mobiler Jag ska sätta ihop en massa bilder till en film samt ha med en känd låt. Hur gör jag då? Finns det ngt program eller hur gör folk? Helt...
Svar
3
· Visningar
307
Senast: sicx
·
Tjatter Har du någon film som du har sett för länge sedan men glömt bort och nästan trott att du har drömt den. Jag börjar. Hjälp! Jag är en...
4 5 6
Svar
101
· Visningar
4 923
Senast: alazzi
·
Kultur Tycker det är lätt att drunkna i allt som finns vad gäller serier och film så tänkte jag kan testa att ta buke till hjälp. Lite...
2
Svar
33
· Visningar
1 443
Senast: MiaMia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp