Bukefalos 28 år!

Film från VM -05

Karin87

Trådstartare
Hejsan!!
Jag va på VM i norrköping idag (söndag).
Då visade dom en jätte rolig snutt film på storbildsskärmen under lunchpausen, dom sa att dom skulle sälja den filmen, men ja hitta den inte o köpa nånstans. :(
Men ja ville ju köpa den!! Är det någon som vet om man kan beställa den nånstans??
Det va intervjuer på "stjärnorna" som dom sedan bytt ut frågrona på så att det blev jätte knäppt.. :D
MVH Karin
 
Sv: Film från VM -05

Haha ja den var ju skitrolig! :rofl: Vill också ha den! :)
 
Sv: Film från VM -05

Ja i SIFs tält visste dom ingenting om den här dvdn som tydligen skulle säljas..Vi ville också ha den!
 
Sv: Film från VM -05

Vad jag vet så tror ja dom sa att den skulle säljas i rackethallen men jag vet inte om man kan beställa den nu efteråt.

Sara
 
Sv: Film från VM -05

Ja den var verlkigen hur kul som helst!
"Who do you fancy?"
"Stian Petersen"
"a german horse"

:rofl:

den hade varit nått att ha!

/Malin
 
Sv: Film från VM -05

Jaa...jätte roligt va den!!
Men ja va i SIF:s tält o fråga efter den men dom visste ingenting :(
Typiskt, när ja så gärna ville ha den...
Säg gärna till om nån hittar den o beställa nånstans!! :)
 
Sv: Film från VM -05

Det lottades ut vm-dvd:er på funktionärsfesten på söndagen.
Så jag tror att det kommer att komma en dvd inom kort... håll koll på vm's & SIF's hemsida!
//Charli
 

Liknande trådar

Hästmänniskan Jag är så ställd över något som har hänt att jag ville höra om någon annan har varit med om något liknande. Bytte stall i augusti, till...
Svar
7
· Visningar
2 738
Senast: Lhas
·
Hästmänniskan Hejsan, låångt.. Vet inte riktigt vad jag vill med denna tråden mer än att kanske få lite hjälp och råd angående hur jag ska göra åt...
2 3
Svar
49
· Visningar
4 975
Ekonomi & Juridik Hejsan ! Jag hoppas kunna få lite hjälp här nu ! Jag har lånat ut min häst på foder för senare köp. Snart så går foderkontraktet ut...
Svar
6
· Visningar
1 556
Senast: nullo-modo
·
Äldre Sitter nu och känner mig totalt slutkörd, trots flera dagars ledighet från jobbet, trevligt folk omkring mig som jag är jätteglad över...
2
Svar
33
· Visningar
7 896

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp