Finns det någon app för ikoner?

Lyan

Trådstartare
Jag köpte en massa ikoner till min iphone men det var inte alls som jag trodde utan istället för att funka som vanliga ikoner måste man göra genvägar med de nya ikonerna vilket gör att man inte kan se notiserna vid ikonerna. Finns det någon app, som inte kostar skjortan och som har en engångskostnad, som kan ändra ikonerna men samtidigt behålla notiserna?
2F68E6B5-8FB5-49FC-B284-68C20A1E76FC.png
 
Du kan inte byta tema i inställningar?
Här är exempel på gratis teman (tror alla var gratis) som alla finns tillgängliga i inställningar på min Android. Men erkänner att jag aldrig haft en iphone.

Visa bifogad fil 108978
Jag kan bara hitta att man kan ha ljust och mörkt och alla appar jag lyckats hitta har bara prenumeration. Men jag är stenkorkad på teknik så jag kan ha missat mycket
 
Nu är jag avundsjuk på er som kan ändra tema. Jag håller på och grejar med min och visst blir det fint, men jag är väldigt begränsad i vad jag kan göra, tex ändra texten som jag vill ha den i widgeten, utan att betala ännu mer pengar än vad jag redan har gjort och jag stör mig jättemycket på att det inte går att få notisbrickor vid ikonerna. Det är också snyggare i ljust läge men jag vill ha allt annat mörkt för det känns bättre för ögonen
48B58B28-9C53-4AF8-8D82-DAC9706865CE.jpeg
 
Hittat ännu mer som stör mig nu. Varför skulle jag på skiten och greja för 😫
 
Detta är en av anledningarna till att jag inte har iphone privat. Valmöjligheterna är betydligt större med Android.

Såhär ser min applista ut i min Samsung. Hur lätt som helst att ändra tema med några få knapptryck beroende på humör. Mitt största problem när jag bytte telefon i höstas var att det temat jag hade på min gamla telefon inte längre fanns att ladda ned så fick försöka hitta ett som var så likt som möjligt.

Screenshot_20221225_154352_One UI Home.jpg
 
Detta är en av anledningarna till att jag inte har iphone privat. Valmöjligheterna är betydligt större med Android.

Såhär ser min applista ut i min Samsung. Hur lätt som helst att ändra tema med några få knapptryck beroende på humör. Mitt största problem när jag bytte telefon i höstas var att det temat jag hade på min gamla telefon inte längre fanns att ladda ned så fick försöka hitta ett som var så likt som möjligt.

Visa bifogad fil 109066
För mig som är lika teknisk som en rutten sten är android alldeles för avancerade av det jag har provat. Jag vet nog bara högst 1/10 av det min iPhone kan
Vad olika man är! :laugh: Jag blir stressad bara av att tänka på att ha olika teman på min telefon, speciellt där ikonerna ser annorlunda ut... Blir ju nervös bara av att ändra bakgrundsbild. Eller om någon ikon hamnat fel.😅
Jag också egentligen så du kan ju tänka dig paniken jag har nu när jag har ”förstört” telefonen helt i onödan och jag tog inget förefoto heller 😭
 
Andra sidan behöver någonting mellan delfinen, fjärilen och kaninen men jag vet inte vad ännu. Hade velat ha något mer citat men hittar inget som passar både mig och att vara på telefonen
DAD3EF6B-D936-4DDF-A0D1-D97DC1E00809.png


Alltså herrejävlar vilket jättejobb detta har varit :crazy::crazy:
 
Nu har jag lagt X antal timmar på att göra om allting igen 😅 Jag störde mig så mycket på att jag fick återanvända ikoner och ha dem på appar där de inte skulle vara egentligen så jag lyckades få ordning på en länk med ikoner jag köpte i julas. Den har dels varit svår att få att funka och dels finns det så extremt mycket att välja mellan så det blev för mycket för hjärnan men till slut hittade jag färger som passade. Sedan har jag redigerat dem ytterligare för att någorlunda matcha bakgrunden. Påminn mig om att inte ge mig in i detta igen 🤣
EFF513A4-9B13-45D9-BD9C-EC1FE12B1D56.jpeg
 
Nu har jag lagt X antal timmar på att göra om allting igen 😅 Jag störde mig så mycket på att jag fick återanvända ikoner och ha dem på appar där de inte skulle vara egentligen så jag lyckades få ordning på en länk med ikoner jag köpte i julas. Den har dels varit svår att få att funka och dels finns det så extremt mycket att välja mellan så det blev för mycket för hjärnan men till slut hittade jag färger som passade. Sedan har jag redigerat dem ytterligare för att någorlunda matcha bakgrunden. Påminn mig om att inte ge mig in i detta igen 🤣
Visa bifogad fil 112936
Köp android nästa gång så blir det enklare ;)
 
Köp android nästa gång så blir det enklare ;)
Jag har tillräckliga problem att fatta det mest grundläggande på iPhone så en android är alldeles alldeles för svår för mig. Har provat en jag lånade av en vän men det slutade med att jag raderade alla mina bilder utan att jag ens visste att jag gjorde det :crazy::banghead:
 
Jag har tillräckliga problem att fatta det mest grundläggande på iPhone så en android är alldeles alldeles för svår för mig. Har provat en jag lånade av en vän men det slutade med att jag raderade alla mina bilder utan att jag ens visste att jag gjorde det :crazy::banghead:
Jag tror verkligen inte att iphone är enklare att använda än android. Snarare att det är en vanesak. Jag har alltid haft android, men jobbtelefonen var en iphone. Tyckte att det var en ytterst märklig sak att försöka förstå sig på.
 

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Jag har ett vanligt banklån och en nära nog fullt utnytttjad kontokredit på banken, där båda har rätt pissig ränta, för att tala...
Svar
3
· Visningar
548
Senast: Inte_Ung
·
Tjatter Jag handlar ju via ICA online med hemkörning en gång i månaden och där emellan blir det två olika Hemköp, Lidl eller en annan ICA. Jag...
6 7 8
Svar
151
· Visningar
3 284
Senast: Enya
·
Kropp & Själ Finns det någon här som har koll på hur det går till när man byter förnamn? Är det en krånglig process, hur lång tid tar det, behöver...
Svar
19
· Visningar
1 602
Senast: MML
·
Skola & Jobb Kan man skriva en skriva-av-sig-tråd här? Den kanske bör ligga under Dagbok, men samtidigt kanske det funkar lika bra här? För er som...
2
Svar
24
· Visningar
3 987
Senast: Sasse
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp