Finns det någon snäll ungdom...

fejko

Trådstartare
som kan hjälpa mig?
Jag fick en ny iPhone på jobbet och vill koppla in mina earpods av märket SONY. Poddarna blinkar blått men kommer inte upp i Inställningar/Bluetooth. Jag läste bruksanvisningen och där finns en QR-kod som man kan blippa men det leder bara till en SONY-länk med en bruksanvisning tror jag. Vad gör jag fel?
 
Är absolut inget proffs men jag har ett par sony-lurar (dock brusreducerande over-ear) + iPhone och till dem finns en app som heter Sony Headphones connect. Testa att ladda ner den kanske? Och se till att hörlurarna är i läget där de ”söker” efter bluetooth-anslutning om det finns något sånt läge.
 
Kolla så att du inte har för många saker anslutna redan. Om du t ex brukar ha dem med din egen mobil och datorn så kanske den inte vill ansluta till den tredje. Då får du koppla bort någon av de andra.
 
Svar till båda: Min gamla jobbmobbe är fortfarande registrerad på appleID såg jag när jag försökte ladda ner SONY earphones appen. Måste fixa det på jobbet i morgon kanske prata med datorstöd om jag inte fixar det själv.
 

Liknande trådar

Katthälsa Hej Jag provar att fråga här. Snälla inga påhopp, jag är här för att be om tips o råd. Jag gör det bästa jag kan för mina katter efter...
Svar
18
· Visningar
3 328
Hästmänniskan Gammal användare - nytt nick för att få helt utomstående åsikter på problemet, som inte grundar sig på inlägg jag skrivit tidigare...
2
Svar
38
· Visningar
11 251
Senast: QueenLilith
·
Relationer Skriver under anonymt nick nu. Det är väldigt långt och jag vet inte om jag kommer få några svar, men känner att jag behöver stöd och är...
2
Svar
27
· Visningar
9 525
Senast: Imna
·
Hästvård Hej! Jag har ett tolvårigt D-Ponny sto som jag tävlar dressyrklasser på, det finns nog några som sett mina inlägg här på Buke. Jag har...
2
Svar
21
· Visningar
4 055
Senast: mackan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp