Finns det någonstans

Rie

Trådstartare
man kan gå in och titta efter hur många betäckningar halvblodshingstarna har haft i sommar?
 
Tror det brukasr komma i ridsport om det gäller halvbloden, vet dock inte om det bara är "Top 10" eller alla.

Vet iallafall att QE haft ca 311 ston i år, rekord genom tiderna.
 
"Förr om åren" vet jag att det varit alla halvblodshingstar, och så har man intervjuat kanske en tio hingsthållare om hur det varit på deras stationer. Kommer inte ihåg hur det var förra året :o.

Vi får hoppas på den Ridsport som kommer på fredag! :)
 
jag hittade en 10 i top lista i någon häst tidning, Qe låg som etta, sen fans både robin z och Qalle med, mer kommer jag tyvär inte i håg
 
Skulle tro att det var Flyinges 10 i top du hittade? Den ser ut så här:

QE 311 (som sagt)
Cardento 192
Akribori 191
Robin Z 111
Etrusco 86
Camiell-Flamingo Z 76 (en är min!)
Prestige 73 (halv säsong)
Qalle 62
L'Acteur 57
Emmerton 55
 

Liknande trådar

Avel Som rubriken lyder. Varför är det så? Jag tittade på lite statistik på en ridponnyhingst under "betäckningar", och där finns fölen som...
Svar
5
· Visningar
792
Senast: Ketrawzc
·
Kropp & Själ Jag behöver ha vanliga inläggssulor i de flesta skor. Sådana vanliga med stöd för hålfoten och en gummiplutt under hälen. Nu har det...
Svar
2
· Visningar
349
Senast: zarmino
·
Fritid Jag hittade ingen tråd om snorkling men hoppas att det finns massa bukefalister som har det som hobby och kan komma med massa tips om t...
Svar
0
· Visningar
150
  • Artikel
Hej! Söker med ljus och lykta efter ett ridläger till sommaren som passar 11-åriga dottern - vi verkar vara sent ute då allt vi tittar...
Svar
0
· Visningar
382
Senast: Lina985
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 29
  • Lös i magen
  • Ännu en tråd om hundfoder

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp