Gnist Trådstartare 7 Jun 2007 #1 Obs..Lite stora bilder denna gång Fredag nästa vecka flyttar de små söta odjuren
Blueeyes 7 Jun 2007 #3 Sv: Finska spetsvalparna 7 veckor i morgon Oh va söta de är! De ser nästan ut som rävungar
Skogstrollet 7 Jun 2007 #4 Sv: Finska spetsvalparna 7 veckor i morgon Sagolikt fina...! Och runda å goa om maggarna...
T Tie 7 Jun 2007 #6 Sv: Finska spetsvalparna 7 veckor i morgon Riktiga små charmtroll Men snart flyttar dom ju hemifrån oj vad tiden går fort!
Sv: Finska spetsvalparna 7 veckor i morgon Riktiga små charmtroll Men snart flyttar dom ju hemifrån oj vad tiden går fort!
Gecko 7 Jun 2007 #9 Sv: Finska spetsvalparna 7 veckor i morgon Gud så söta. Speciellt dom runda magarna.
Kamomilla 7 Jun 2007 #12 Sv: Finska spetsvalparna 7 veckor i morgon Och jag som gick ut på nätet för att se vad en frysbox kan gå på kommer att bli så nedrans mycket vinbär att den jag har inte kommer att räcka till. Och vad hittar jag då? Om inte "småfrysar" undrar hur mycket bär och saft en sådan rymmer
Sv: Finska spetsvalparna 7 veckor i morgon Och jag som gick ut på nätet för att se vad en frysbox kan gå på kommer att bli så nedrans mycket vinbär att den jag har inte kommer att räcka till. Och vad hittar jag då? Om inte "småfrysar" undrar hur mycket bär och saft en sådan rymmer