Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Här finns det sjutusen olika men det hjälper ju inte dig förstås. Jag hade kört på kvalitetsfiskpinnar om jag inte hittat något annat lämpligt.Jag har försökt titta efter färdiga panerade fiskburgare i frysdisken i mataffärena, jag har för mig att jag har sett det förut! Men hittar inget
Kanske någon här har tips?
Obs, det ska inte vara lax! Jag gillar lax men det smakar alldeles för mycket för en hamburgare![]()
Jag köper bara vanliga panerade torskbitar och använder stora hamburgerbröd eller biter bara av den utstickande delen först
Hellre de som är lite slätare typ Änglamarks.
Det är bara det att jag har för mig att jag har ätit fiskburgare förut!Här finns det sjutusen olika men det hjälper ju inte dig förstås. Jag hade kört på kvalitetsfiskpinnar om jag inte hittat något annat lämpligt.![]()
Klart det finns! Jag trodde det fanns i alla affärer, jag tänkte mer om du inte hittade någon. Jag gillar fiskpinneburgare.Det är bara det att jag har för mig att jag har ätit fiskburgare förut!![]()
Jag testade en variant av fiskburgare från Willys som hette ""Brax & böna* och skulle vara väldigt klimatsmarta. Tyvärr var de för starka för mig; de var chilikryddade, men gillar en det är de nog jättegoda.Hm... Jag har för mig att den sorten som jag köpt extra billigt på Willys som de tar in ibland är runda. Både i torsk och laxvariant. Vad den heter? Nej, ingen som helst aning :P
Tror också något av de vanliga märkena haft så tror inte du har hehe
Kan inte ens tänka på chili utan att tanken är för stark ungefär så det var inte de jag ätit iafJag testade en variant av fiskburgare från Willys som hette ""Brax & böna* och skulle vara väldigt klimatsmarta. Tyvärr var de för starka för mig; de var chilikryddade, men gillar en det är de nog jättegoda.
Åh alla Findus Fish and Crisp varianter är så goda. Vi köper de vanliga och använder i fisktacos. Många med barn köper de små nuggetsarna. Men det är samma produkt bara olika form.
Åh! Men titta det ska ju finnas en alltså!
Jag håller med (barnen) om att nuggetsarna är goda!Åh alla Findus Fish and Crisp varianter är så goda. Vi köper de vanliga och använder i fisktacos. Många med barn köper de små nuggetsarna. Men det är samma produkt bara olika form.
Har ingen airfryer men de blir bra även i helt vanlig ugn.
TAAAAAAAACK!Ett tag fanns det ofta torskpanetter och laxpanetter från märket Kaluri till bra pris, men har inte sett det på ett tag. Funkade bra till fiskburgare.
Någon typ av lite syrligare dressing/sås. Jag är inte så förtjust i tartar med för mycket majonnäs så jag gör gärna egen dressing på youghurt eller creme fraiche, kanske med lite citron, pickles eller kapris. Tomat, lök och sallad som vanligt. En droppe hot sauce om jag känner för det.Vad har ni mer på dessa fiskburgare?![]()