Bukefalos 28 år!

Fjällräven Molly - vacker som en dag

K

Kalinsi

Min mammas 8 åriga tik Molly:

Molly1.jpg
 
Sv: Fjällräven Molly - vacker som en dag

Ska vi prata fjällräv? :angel:

DSC00087.jpg


DSC_0105.jpg



Hon var jättesöt den lilla damen;)
 
Sv: Fjällräven Molly - vacker som en dag

paradox

vilken raring du har du med :)
 
Sv: Fjällräven Molly - vacker som en dag

Kan inte vara lätt med en helt vit hund i all denna snö?! Jag har tillräckligt svårt att se mina svartvita:grin:
 
Sv: Fjällräven Molly - vacker som en dag

Kan inte vara lätt med en helt vit hund i all denna snö?! Jag har tillräckligt svårt att se mina svartvita:grin:

Nja, på dagarna är det inga problem. Han är mer gul än vit just nu, efter att ha varit hemma på öland och lekt i rabatten med syrrans aussie :D Ska bada innan våran kurs börjar nästa vecka:idea:

Börjar det bli mörkt däremot ar det helt omöjligt. Då får han ha sele med lampa..
 

Liknande trådar

Hundavel & Ras Läste precis i tråden valpkullar om en abortspruta som inte fungerat? Hann inte läsa så noga innan jag fick panik, så vet inte om jag...
2
Svar
28
· Visningar
2 618
Senast: Vovve
·
Hundhälsa Hur vet man att tiken har slutat löpa? Min tik fick sitt första riktiga löp för 2 veckor sen, hon slutade blöda efter ca 9 dagar och nu...
Svar
5
· Visningar
548
Senast: LaMagia
·
Hundavel & Ras Hej, ny här och skulle vilja höra lite hur olika löp kan vara, jag har en labrador tik som nu löper, inne på dygn 17 nu, tog...
Svar
8
· Visningar
497
Hundhälsa Min tik började löpa (första löpet) den 16/1. Efter tio dagar slutade hon blöda. Nu nästan en månad efter löpet började så har...
Svar
10
· Visningar
673
Senast: Dillen
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp