Fjordhingstarnas premiering! (ulvlek)

ja jag vart förvånad över att siare och spion gjorde sig så synliga efter att ängeln dött :p det trodde jag inte faktiskt
Jag hade tänkt försöka spela siare men det gick ju inget vidare eftersom jag hade så dålig koll dag 2. Eller den var ju egentligen inte så dålig eftersom jag röstade på dig, men jag var ju så osäker.
 
Jag försökte faktiskt diskret :p hade ängeln levt så hade jag spelat annorlunda. Men jag hade hellre velat sia en god i det läget :)
Tog mig exakt två röda sekunder att fatta din roll efter LenaH hängde på så. Innan dess nojade jag för att jag vart siad av Niyama. Men det var ju iofs tanken det ....
 
Tog mig exakt två röda sekunder att fatta din roll efter LenaH hängde på så. Innan dess nojade jag för att jag vart siad av Niyama. Men det var ju iofs tanken det ....
Lovar att sia dig tidigt nästa gång jag är siare ;) :D

Jag funderade lite på att sia Hemlig eller Loons första natten då det kändes bra att veta vilken sida de tillhörde ifall de skulle behövas försvaras. Så egentligen var det taktiskt att käka @Loons för jag hade lika gärna kunnat välja henne att sia.
 
Jag hann bli jävligt nervös när jag läste ikapp och tänkte att neej, inte nu igen, nu kommer cirkus lyncha mig igen :nailbiting: jobbigt att inte kunna vara här i avgörandet, men jag kände mig ganska lugn med rösten på hemlig.

Nejdå - jag var väldigt säker på hemlig som ulv. Jag fiskade mest efter hur hon skulle reagera och hon nappade på betet.
 
Jag var väl den enda som inte var säker på att du hade siat Snurr ;) jag tänkte att du kunde ha siat mig
Nej, jag fattade ju inte heller! Jag tänkte ju att Art aldrig kan ha siat Snurris eftersom ängeln dog. Så jag utgick från att siaren inte hade siat personen den röstat på.
 
Sedan är det fullt möjligt att Cirkus är ond men det är inget jag kan avgöra genom rösten på hemlig utan det är något som får visa sig med tiden.
@cirkus . Jag skrev det här inlägget för att visa att jag inte hade siat dig ifall jag skulle dö innan snurrfian :) För jag visste att det såg ut som du var siad god. Jag tyckte helt enkelt inte att du var skum pågrund av hemlig rösten.
 
Nej, jag fattade ju inte heller! Jag tänkte ju att Art aldrig kan ha siat Snurris eftersom ängeln dog. Så jag utgick från att siaren inte hade siat personen den röstat på.
Varför inte? Enklaste sättet att hinta till spionen och jag hade säkert klarat mig undan ulvarna om Snurrfian hade visat sig vara god.

Men jag gör sällan säkra val :p Som ängel så har jag skyddat mig själv trots att det var tre sidor där alla sidorna fick spioninfo.
 
Varför inte? Enklaste sättet att hinta till spionen och jag hade säkert klarat mig undan ulvarna om Snurrfian hade visat sig vara god.

Men jag gör sällan säkra val :p Som ängel så har jag skyddat mig själv trots att det var tre sidor där alla sidorna fick spioninfo.
För att det är enklaste sättet för ulvarna att hitta en :) Men jag vet att det är vanligt att det sker, det var just att ängeln dog som jag tänkte att det inte borde ha skett nu.
 
För att det är enklaste sättet för ulvarna att hitta en :) Men jag vet att det är vanligt att det sker, det var just att ängeln dog som jag tänkte att det inte borde ha skett nu.
Jag hade nog avslöjat mig lika mycket även om jag siat Hemlig eller Q :)

Grattis!!!
 
Grattis @Niyama :)
Jag är vaken och glor på sovande snarkande högdräktiga ston jag :arghh:
Reffvärden på Powie inte mer än 14 så där är jag lugn men på förstagångaren 25 nu. Men inget direkt fyllt juver eller vit mjölk. Men det gååår ju inte att inte vaka med sådana värden

Superduperdunder trött Q på tredje vakveckan :crazy:
 
När jag siade @Snurrfian så var det inte meningen att hon skulle vara ulv. Jag valde henne för att spionen lättare skulle kunna hitta mig.
:D Skönt att jag äntligen börjar bli av med att jag alltid är ulv! :D

Men lyan och @Snurrfian tänkte ni på att ni skrev ut att ni hade koll på att Art var siare eller var det en miss?
Rent krasst jag har haft det lite mycket det sista dagarna och jag tyckte att det mest var roligt, för mig var det så uppenbart att Art var siare och hade jag haft ork så hade jag sagt till Q och hemlig att vända det mot er andra att ni tog det som ett tecken på att de var onda. Men min energi gick åt till hemmaplan, maken opererades i tisdag och det tillstötte komplikationer som gjorde att han istället för att få åka hem samma dag med alvedon fick ligga kvar över natten med morfin i stora mängder. Nu har han äntligen kommit hem men har väldigt ont och har svårt att röra sig. Men det känns som om det är på väg åt rätt håll!

Stort grattis på födelsedagen Niyama! :banana:
 
:D Skönt att jag äntligen börjar bli av med att jag alltid är ulv! :D


Rent krasst jag har haft det lite mycket det sista dagarna och jag tyckte att det mest var roligt, för mig var det så uppenbart att Art var siare och hade jag haft ork så hade jag sagt till Q och hemlig att vända det mot er andra att ni tog det som ett tecken på att de var onda. Men min energi gick åt till hemmaplan, maken opererades i tisdag och det tillstötte komplikationer som gjorde att han istället för att få åka hem samma dag med alvedon fick ligga kvar över natten med morfin i stora mängder. Nu har han äntligen kommit hem men har väldigt ont och har svårt att röra sig. Men det känns som om det är på väg åt rätt håll!

Stort grattis på födelsedagen Niyama! :banana:
Aha, ja det kan väl hända även om man inte har mycket att tänka på, jag var bara nyfiken på om ni struntade i att ni avslöjade det. Skönt att maken är hemma!

Tack!
 

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
9 270
Senast: Madalitso
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
10 620
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
10 893
Senast: Niyama
·
Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
8 817
Senast: bollen__
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp