Fjordhingstarnas premiering! (ulvlek)

Ja men jag räddade ju bara mig själv ju :(:D
Hade tagit vem som som var möjlig att få till en lottning emot. Hade varit bättre om du varit bybo dock på ett sätt ...:p
Menat som svar tilll @Madalitso citatet kom inte med? :idea:
 
:o

Tack - men den instatsen var ju mindre lyckad
Äh, du vet bara inte hur skum min syrra är på riktigt. När jag smygläste leken och kom till hennes röstinlägg så var min första tanke också att hon måste vara ulv, men sen tänkte jag på vem som skrivit det och insåg att hon mycket väl skulle kunna låta så oärlig även som god. :idea::p

Fast du kanske hade föredragit om jag följt min första impuls: Att inte uppmärksamma henne på att leken börjat när hon bara hade pojkvän på hjärnan, utan istället kuppa med ett inlägg om att hon inte kom åt internet utan bett mig rösta åt henne. :sneaky::rofl: Tyvärr är jag för ärlig för sånt. :(
 
Äh, du vet bara inte hur skum min syrra är på riktigt. När jag smygläste leken och kom till hennes röstinlägg så var min första tanke också att hon måste vara ulv, men sen tänkte jag på vem som skrivit det och insåg att hon mycket väl skulle kunna låta så oärlig även som god. :idea::p

Fast du kanske hade föredragit om jag följt min första impuls: Att inte uppmärksamma henne på att leken börjat när hon bara hade pojkvän på hjärnan, utan istället kuppa med ett inlägg om att hon inte kom åt internet utan bett mig rösta åt henne. :sneaky::rofl: Tyvärr är jag för ärlig för sånt. :(
:rofl::rofl::rofl:
hon ÄR verkligen mini-q i flera aspekter :o:p:D
 
Om hemlig inte är ulv så är det nog så att frågan som kan ställas är: När blev Niyama god?
Jag hann bli jävligt nervös när jag läste ikapp och tänkte att neej, inte nu igen, nu kommer cirkus lyncha mig igen :nailbiting: jobbigt att inte kunna vara här i avgörandet, men jag kände mig ganska lugn med rösten på hemlig.

Men Q hur kunde du ändra röst så att det blev totalt uppenbart att du måste vara ulv?
Tja, hade hon dött hade det blivit än mer uppenbart :p

När jag siade @Snurrfian så var det inte meningen att hon skulle vara ulv. Jag valde henne för att spionen lättare skulle kunna hitta mig.
Jag fattade inte alls för du hade ju röstat på Snurris, och med tanke på att ängeln dog trodde jag aldrig du skulle våga sia den du röstade på.
 
Tack för kul lek alla! Tyckte det var jätteskönt att kunna leka utan att ägna helt orimligt mycket tid åt leken. Underlättade iofs att ulvarna så snällt radade upp sig ;)
 
Jag hann bli jävligt nervös när jag läste ikapp och tänkte att neej, inte nu igen, nu kommer cirkus lyncha mig igen :nailbiting: jobbigt att inte kunna vara här i avgörandet, men jag kände mig ganska lugn med rösten på hemlig.


Tja, hade hon dött hade det blivit än mer uppenbart :p


Jag fattade inte alls för du hade ju röstat på Snurris, och med tanke på att ängeln dog trodde jag aldrig du skulle våga sia den du röstade på.
Jag misstänkte att du var god med tanke på din reaktion efter det snurris hade lynchas :) Jag hade hoppats på att snurrfian skulle vara god så jag hade kunnat vara mer diskret.
 
Jag misstänkte att du var god med tanke på din reaktion efter det snurris hade lynchas :) Jag hade hoppats på att snurrfian skulle vara god så jag hade kunnat vara mer diskret.
Först trodde jag att jag skulle bli SÅ misstänkt då, jag hade ju iofs röstat på en annan ulv men det visste vi ju inte då.
 

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
9 267
Senast: Madalitso
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
10 617
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
10 892
Senast: Niyama
·
Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
8 817
Senast: bollen__
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Vildkattungar
  • Senast tagna bilden XV
  • Diarré

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp