Fjordhingstarnas premiering! (ulvlek)

Alltså - jag är lite hjärntrött idag och tycker att @Artline måste vara god för att hon gillar mina inlägg... :p
Lena! Var det här ett sätt att berätta för mig att du hittat mig? Jag vet att du gillade ett inlägg där jag skrev om snurr.

Annars var det inlägget bra för att hitta ulvar för både Q och snurr svarade att de också kunde gilla dina inlägg :rofl:
 
Lena! Var det här ett sätt att berätta för mig att du hittat mig? Jag vet att du gillade ett inlägg där jag skrev om snurr.

Annars var det inlägget bra för att hitta ulvar för både Q och snurr svarade att de också kunde gilla dina inlägg :rofl:
Med detta inlägg fattade jag att Lena var spion. Så jäkla nöjd jag kände mej :laugh:
 
:up:
Fast jag har nog inte bidragit till något:o men det var ju roligt o va på det vinnande laget :p

Har bett @Habina säga till mej att inte vara med fler gånger föränn jag fattar nåt :cool:

Visserligen är man ju ensam som bybo och kan bara gå på det som skrivs i tråden men det är s v å r t !
Du var ju jätte duktig! Man fattar ännu mindre när man inte är med och leker ;) Det är träning som gäller :)
 
Det är bara att fortsätta delta - det är alltid svårt när man inte har info oavsett hur länge man lekt! Du är jätteduktig ju :)
Har såå svårt att komma in i leken i början. När en väl börjar nysta och kanske misstänker nån roll är det lättare sen. I slutet har jag kommit igång och då är det plötsligt slut istället? :cautious::p
Lägger till
Att jag har fortfarande ingen koll i slutet men det är plötsligt lättare att skriva nåt!
 
Har såå svårt att komma in i leken i början. När en väl börjar nysta och kanske misstänker nån roll är det lättare sen. I slutet har jag kommit igång och då är det plötsligt slut istället? :cautious::p
Lägger till
Att jag har fortfarande ingen koll i slutet men det är plötsligt lättare att skriva nåt!
Det blir alltid lite "tomt" efter en lek men det kommer nya så bara hoppa på igen :D
 
Har såå svårt att komma in i leken i början. När en väl börjar nysta och kanske misstänker nån roll är det lättare sen. I slutet har jag kommit igång och då är det plötsligt slut istället? :cautious::p
Lägger till
Att jag har fortfarande ingen koll i slutet men det är plötsligt lättare att skriva nåt!
Det är bara att fortsätta vara med. Jag har fortfarande inte koll på allt alla gånger, särskilt inte som bybo.
Och spela god när man är ulv tycker jag alltid är svårt.


@Artline - poesin flödade i lyan när vi skulle käka dig
Artline med ränder på sina ben
Och från panna till svans en ål så ren
Med manen som stubb
Hon åt på sitt krubb
Och blev därför till utställningen sen
 
Det är bara att fortsätta vara med. Jag har fortfarande inte koll på allt alla gånger, särskilt inte som bybo.
Och spela god när man är ulv tycker jag alltid är svårt.


@Artline - poesin flödade i lyan när vi skulle käka dig
Artline med ränder på sina ben
Och från panna till svans en ål så ren
Med manen som stubb
Hon åt på sitt krubb
Och blev därför till utställningen sen
Snälla ni var :love::rofl:
 
nä precis!!! det var väl det som sänkte mitt räddande av mig själv till slut
Men @LenaH varför tog du mig och hemlig som troliga onda? efter DL2 och inte de andra- jag är nyfiken!
Alltså - jag tyckte ju @hemlig s röst på dig var skum då efter DL1 och då hade jag dig nog som god men sen pekade ju @Niyama på det där med räddningsrösten och då övertygade hon mig om att hon själv nog var god iaf. @cirkus var liksom för av banan :D för att vara ulv och @Magnum verkade för vilsen! :p
 
Lena! Var det här ett sätt att berätta för mig att du hittat mig? Jag vet att du gillade ett inlägg där jag skrev om snurr.

Annars var det inlägget bra för att hitta ulvar för både Q och snurr svarade att de också kunde gilla dina inlägg :rofl:
Inte medvetet men såhär i efterhand så inser jag att det säkert kan ha varit för att jag visste att du var god. :)

Men gud vad jag fick vänta på ditt röstinlägg - jag förstod ju varför utan ängel men du lämnade inte mycket tid för mig att "inte tydligt nog hänga på"! :D
 
Nä nä nä... Det där ÄR verkligen inte en renrasig fjordhäst. Till sist fick domarkollegiet ge upp sina försök att låtsas som att Gunnars häst var rastypisk. Han var helt enkelt för stor och eh... kanske lite fel färg också. Droppen blev när publiken buade och skrek att fjordhästar ska ha stubbman och ål. Så det blev ingen godkänd hingst för Gunnar det här året.

Hemlig var ulv! Grattis goda! :D


17799370_1947417895479517_8334721128093707320_n.jpg
Jag gissade på hemlig som ulv redan i måndags :banana:

Och bra jobbat goda! :bump:
 
Inte medvetet men såhär i efterhand så inser jag att det säkert kan ha varit för att jag visste att du var god. :)

Men gud vad jag fick vänta på ditt röstinlägg - jag förstod ju varför utan ängel men du lämnade inte mycket tid för mig att "inte tydligt nog hänga på"! :D
Jag röstade väl nästan en hel kvart innan dl? :laugh: Det kändes som jag röstade tidigt. Jag ville inte rösta allt för tidigt :)
 
Grattis goda till segern :)
Och tack lyan:heart för bra konversation ( som faktiskt även den var så lite trafik i att LL undrade om vi alla dött där med :p)
Tack @Habina för roligt tema och härliga uppdateringar :up:
 

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
9 556
Senast: Madalitso
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
11 318
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
11 440
Senast: Niyama
·
Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
9 089
Senast: bollen__
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 29
  • Kattsnack 10
  • Valp 2024

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp