Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Har en ny sadel hemma på prov och den har färgat av sig på mitt nya mias shabrak . Tesade att tvätta, men de svarta fläckarna gick inte bort. Hur ska man få bort dem?? Är det vanligt att sadlar fäller färg sådär
det är inga garantier, min bruna butetsadel gav betydligt mer fläckar än min svarta jaguar Det har nog snarare med hur lädret är garvat och färgad att göra
Precis, min ger brunröda fläckar! Men det beror på vad man smörjer med, använder jag Prestiges egna så blir det inga fläckar.Använder jag vanligt läderfett/balsam så blir det...
Men det spelar väl ingen roll, dom kommer ju inte synas när du rider!
Juridik & Ekonomi Jag som jobbat med tvångsomhändertagna missbrukare i 8 år kan berätta för dig att även de som sitter inlåsta eftersom de är en fara för...
Juridik & Ekonomi Någon skattesmäll blir det inte, så länge barnet inte säljer lägenheten, då blir det ju kapitalskatt på vinsten ifall det är någon...