Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
tack!!! Jag har gjort med eltejp en gång. Efter ett par timmars pysslande kom min stallkompos på hur man skulle göra, det är bara dte att jag glömmer bort det hela tiden Ajja, nu måste jag fixa pannband! Alla är ju rundade eller dekorerade på nåt sett. Vet nån vart man kan köpa helt SLÄTA pannband? Jag vill inte köpa ett helt träns
Be skomakaren om en helt slät rem i valfri bredd, be h*n också göra en ögla i var ände som h*n nitar i hop...
Och vips så har du ett slätt pannband att fläta på...
Säger hon som har flera sådana liggandes...
jag klarade faktist av att göra ett , innan jag hade sett beskrivingen, jobbigt när man suttit å fipplat å gjort om massa gånger att det fanns en beskrivning, men men..
min blev med "långa" kanter istället för att dom sluta efter en bit..
såhär blev de för mej bild
Kläder & Bli fin
Någon som sitter på en toppen-tutorial eller det ultimata knepet för att göra inbakade flätor?
Skulle så gärna vilja kunna göra både en...
Juridik & Ekonomi Jag tycker din fråga är intressant, såsom jag tolkar den. Jag har själv funderat över att gå ner i arbetstid en kortare eller längre...