Fleece eller ylletäcke till shettis..

D

Dragonfruit_

Nån som vet vart det finns täcken av alla sorter till shettisar? Söker just nu ett snyggt fleece eller ylletäcke.. :)
 
börjes har ett fleece täcke 165:- i storlekarna 95-165 tror jag.. vet dock inte vad det är för kvalite
 
Jag köpte fleecetäcket från Börjes till en av mina. Kvaliteten är väl ok för att vara därifrån, men passformen var inget vidare. Halsöppningen är väldigt stor, det passar bara på min grövsta shetland.
 
Jag har ylletäcken från Mias RS till mina shettisar. Man får välja färg på täcket och kantbanden själv och täckena blir jättefina :love:
 
Tack så mkt, ska kasnske passa på och skaffa brodyr också.. :rofl:
 

Liknande trådar

Utrustning Vet någon hur hööks fairfield sele är i storlek ska ha den till en shettis men undrar lite om shetland blir tillräckligt stor och hur...
Svar
9
· Visningar
625
Hästhantering Detta är en ganska lång historia och jag kan ha svårt för att vara kort och koncist. 2022 blev mitt halvblod ensam och behövde...
3 4 5
Svar
92
· Visningar
6 229
Senast: Sirap
·
Utrustning Jag har aldrig lyckats hitta ett täcke som passar shettisen, de som passar i rygg har för små och trånga halsöppningar och de som passar...
Svar
19
· Visningar
855
Senast: CFrisk
·
Mat Tänkte köpa ny airfryer när skatten kommer. Men så var det det här med att bestämma sig 🫣 Har skalat ner det till 2 st i alla fall, en...
Svar
4
· Visningar
387
Senast: MissFideli
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Välja säkerhetsväst
  • Dressyrsnack 17
  • Stora shoppingtråden II

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp