Fleecetäcke med glansig utsida.

Inka-90

Trådstartare
Jag söker efter ett täcke som är glansigt på utsidan och fleece på insidan, jag har ett jättebra från hansbo men de verkar inte gå att få tag på mer och hästen har växt ur det..
Jag har tittat lite på det som Hööks har, ett brun/ljusblå rutigt, men vet inte hur det är i passform.
Vill gärna ha fler förslag, och inte allt för dyrt.

Sv: Fleecetäcke med glansig utsida.

Har ett Bucas schamrock som sitter som en smäck på pållen, tyvärr går det kanske inte in bland de billigare:/

Jag har ett hemma som kostade 400 kr, superbra. Tyvärr vet jag inte vad det är för märke, kollar när jag kommer från jobbet. Skickar PM var det är inhandlat.

Brukar inte det vara en vanlige modell på sponsortäcken? Kanske kolla typ Exclusive, Sjöhagen o liknande?

Agria har iaf haft oxå vet jag, vet inte om märket stod dock.

Dom jag vet som har täcket ifrån hööks är jättenöjda! Det finns även ett i marinblått :)

Dom jag vet som har täcket ifrån hööks är jättenöjda! Det finns även ett i marinblått :)

Någon som provat detta på en islandshäst? Behöver också ett svettäcke med glansig utsida så inte hästen ser ut som en spånhög efter att ha haft det undr natten :p Är så svårt att köpa täcken till islänningar då det ofta blir som långkjol och stora i bogen.

JN Doublecooler finns också, men det är smalt i bogen och sitter bra på mina travare

Liknande trådar

Katthälsa Hej Jag provar att fråga här. Snälla inga påhopp, jag är här för att be om tips o råd. Jag gör det bästa jag kan för mina katter efter...
Svar
18
· Visningar
5 023
Hundträning Hej på er! Vill egentligen bara bolla med er om ni tror jag kan få bukt med valpens beteenden eller om jag ska byta inställning dvs lära... 2
Svar
24
· Visningar
8 811
Senast: Migo
·
Hundavel & Ras Jag funderar ofta på vad nästa hund ska bli för ras. Jag har de senaste åren haft flera dalmatiner och innan dess växte jag upp med... 2 3
Svar
54
· Visningar
5 758
Senast: Miao
·
Gnägg Visste inte om jag skulle lägga tråden här eller i utrustning, men provar här. Tittade igenom en blogg jag hade för många år sedan, och...
Svar
0
· Visningar
825

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka