Fleecetäcke?

malumbub

Trådstartare
Ska köpa ett att ha när jag rider till/från träning o vid uteritt barbacka o så.
Några tips? (köpställe, märke o s v)
 
har ett från Event som jag tycker e helt OK.. till de priset så funkar de jättebra tycker jag!
de e lite tjockare..
har ett annat från Mark Todd oxå, med hals! super bra..
andas jättebra! :bump:
 
på affären uppe i stallet ;)
men jag tror men e inte säker på att Willab säljer väl iaf Event grejer?
Mark Todd vet jag inte vart man kan hitta annars!
 
Jag älskar mina Jacsonfleecetäcken :love: underbara, mjuka osv. Billiga också :) Finns på lillhästen.
Dom har några bra med knappar på halsen hos lillhästen oxå, tror att dom är från TL Trico. Jättemysiga i fleece som inte blir lika noppiga :)
Källquist har skitsnygga rutiga :d
 
Har ett megasnyggt klarblått med guldkant på till Macki, köpte det på Z täcket och du kan själv välja färger, tror det kostade 400 eller 500...har fått jättemånga "komplimanger" för det o det är verkligen jättesnyggt! :)
 
jag har också HS täcket. jättestort i bogen :(
jacsontäckena är iaf midre :) men ngt stora dom också (pålla är inte så grov ;))
ska köpa mig ett HS med hals tänkte jag :)
 

Liknande trådar

Utrustning Jag märker jag kunna behöva ännu lite mer comfort vid långa uteritt. Har ett par ariat barnyard som är bra, skönare än mina jodphurs...
Svar
0
· Visningar
358
Utrustning Jag är inne på att köpa shortchaps att ha under vintern, men har någon tips på märke/modell för riktigt breda vader?
Svar
6
· Visningar
741
Senast: Zpunk
·
Utrustning För behovet uteritter och lätt dressyrarbete, vilken sadel etc. gör det lättast att sitta kvar på hästen och inte åka av? (dvs för att...
2
Svar
20
· Visningar
1 305
Senast: Oknytt
·
Ridning Min häst är väldigt tittig på uteritter blir rädd och gärna försöker vända hem. Stannar mycket och när man ber henne att gå fram så...
2
Svar
26
· Visningar
1 510

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp