P

Pirayan

Jag vet att jag tjatar om honom i alla min trádar, men jag skulle sá gärna vilj veta mer om honom och hans avkommor.
Ingen som vet nágot?
Tacksam för svar :bow:
M V H Lotta
 
Vill bara påminna *återigen* om att vi ska svara grundläggande på frågorna HÄR, så att man kan läsa svaret HÄR!
En länk ska bara användas för att man *frivilligt* ska kunna fördjupa sig mer i ämnet ifråga... ;)

Gäller ALLA, inte bara dig!
 
Min häst har Flemminghs far Lacapo som morfar...
Och Lacapo vet jag inte så mycket om så jag är lite nyfiken på den fronten! Någon som vet något? :confused:
 

Liknande trådar

Hemmet Googlar men får så många olika svar 😅 Fick en fin, hederlig arméns hästfilt av en gammal bonde i byn. Ni som vet, ni vet. Det är...
2
Svar
31
· Visningar
1 429
Senast: Ramona
·
Övr. Katt Hej, Har precis skaffat två kattungar (Maine Coon). Den ena flyttade in tre veckor före, M, och H kom 3 veckor efter och är således tre...
Svar
5
· Visningar
1 161
Senast: MissFideli
·
Kultur Visst finns det några andra histrorienördar här? Jag läser det mesta i populärlitteratur om forntiden i Sverige (stenåldern tom...
Svar
2
· Visningar
386
Senast: Angel
·
L
Kläder & Bli fin Jag hoppas att man får fråga om tips om kläder här! Men det är såhär att jag skulle vilja ha lite tips om var jag kanske kan hitta några...
2 3
Svar
48
· Visningar
2 140
Senast: LiviaFilippa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp