Bukefalos 28 år!

Fler bilder än man har?

iNHALE

Trådstartare
Har funderat lite på varför det står att jag har 8 bilder i mitt galleri när jag bara har 4?
 
Sv: Fler bilder än man har?

Kan du tänkas ha haft 8 tidigare?
Antingen är det uppdateringen som inte fungerar så att gamla siffror hänger kvar eller så är det något annat fel ;)
 
Sv: Fler bilder än man har?

Nej, har inte haft några bilder alls tidigare, laddade först upp 2 st, sen 2 stycken till nån dag senare. När jag väntade på att de två senaste skulle bli godkända stod de att jag hade 7, sen när de blev godkända bytte det till 8.
 

Liknande trådar

Tjatter Hur sparar ni era bilder som är viktiga för er? Brukar ni framkalla bilder? Gör ni fotoböcker eller beställer ni andra fotoprodukter? I...
Svar
3
· Visningar
388
Hästvård Jag har en skimmel hemma, och som de flesta andra skimlar har hon knutor. Jag har mest hanterat det enligt modellen att hålla koll så...
5 6 7
Svar
129
· Visningar
10 213
Senast: Anna-Bella
·
Hästvård Vid exportröntgen kan man lägga till röntgen av rygg. Då står det "rygg LM". Vad är det då som röntgas?? Tornutskott, ryggrad?? Det ska...
Svar
1
· Visningar
705
Senast: Kristall10
·
Träning R+ tränare i min omgivning har inga hästar som galopperar för fullt. Deras hästar står och moffar godis och hasar sedan några steg till...
7 8 9
Svar
162
· Visningar
6 686

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp