Vad många oallmänbildade vi är i tråden.
Heter det förresten oallmänbildad? Det ser ut som ett konstigt ord när man skriver det.
Hellre "många som saknar allmänbildning".
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vad många oallmänbildade vi är i tråden.
Heter det förresten oallmänbildad? Det ser ut som ett konstigt ord när man skriver det.
Eller för den delen trafikledare/fjärrtågklarareare etc. de har väl också ett rätt digert reglemente.Tågförare tex, där kan du prata mycket att hålla reda på.
Hellre "många som saknar allmänbildning".
Ja! Hon som flög över brittiska kanalen?
OjRasmussen låter inte så sympatisk om man läser på nätet.
http://www.hd.se/2011-12-08/hjalten-fran-gottrora
Ja. Tack för att du utbildar en som saknar allmänbildning.
Haha... det var alltså skrivet på skämt från min sida...Jisses
Är snarare språknörd.
Det är väldigt oallmänbildat att inte veta vad oallmänbildad heter.Vad många oallmänbildade vi är i tråden.
Haha... det var alltså skrivet på skämt från min sida...![]()
Jag tyckte det såg konstigt ut i skrift.Det är väldigt oallmänbildat att inte veta vad oallmänbildad heter.
Det ser skitkonstigt ut i skrift och jag försökte skämta!Jag tyckte det såg konstigt ut i skrift
Oavsett så kan jag namnet på några piloter nu så då är jag allmänbildad.Det ser skitkonstigt ut i skrift och jag försökte skämta!![]()
Jag tycker att det borde heta allmänobildad.Det är väldigt oallmänbildat att inte veta vad oallmänbildad heter.
Sådär som folk är i största allmänhet?Jag tycker att det borde heta allmänobildad.
Haha exaktSådär som folk är i största allmänhet?
Gud nej! Mvh FörträffligHaha exakt. (OBS inte jag såklart. Andra människor i allmänhet)