Bukefalos 28 år!

Fler namnförslag till föl

Ela

Trådstartare
Fick så bra tips senast så försöker igen.

Söker sago/fantasy inspirerade namn till ett isabellfärgat sto föl (welsh cob) ska börja på bokstaven K
Behöver inte vara just personer utan kan även vara platser, saker osv bara det har någon koppling till saga/fantasy.

18582043_1367941003290276_7234676869228382322_n.jpg
 
Fick så bra tips senast så försöker igen.

Söker sago/fantasy inspirerade namn till ett isabellfärgat sto föl (welsh cob) ska börja på bokstaven K
Behöver inte vara just personer utan kan även vara platser, saker osv bara det har någon koppling till saga/fantasy.

18582043_1367941003290276_7234676869228382322_n.jpg

För det första: Jag dör sötdöten! :love: :love: :love:
Så, nu har jag fått det sagt :p

Sagofigurer på K...
Kiara (kommer inte ihåg vilken, men någon Disneyfilm iaf)
Kassandra (Herkules)
Kajsa Anka :p
Kidagakash (Atlantis)
Kirlia (Pokemon)
Kricketot (Pokemon - vet ej om den är manlig/kvinnlig men tycker den ser väldigt "tjejigt gullig" ut därav att jag tar med namnet)
Kim Possible (Film med samma namn tror jag?)
Katniss Everdeen (Hungerspelen)

Finns säkert massa flera, men dessa var bara de första som poppade upp i mitt huvud....
 
Katla
Kagya
Kenobi
...säger google är din bästa vän, googlade lite på fantsty/sago namn som börjar på K och fick upp en låååååång lista. :p
 
Fick så bra tips senast så försöker igen.

Söker sago/fantasy inspirerade namn till ett isabellfärgat sto föl (welsh cob) ska börja på bokstaven K
Behöver inte vara just personer utan kan även vara platser, saker osv bara det har någon koppling till saga/fantasy.

18582043_1367941003290276_7234676869228382322_n.jpg
tycker @dressyrtjejjen_97 hade spot on med Katniss!
Vilken magnifik liten varelse :love:
 
Katitzi
Kitty (efter Kittyböckerna eller Stolthet och fördom - välj själv)
Kordelia (Kung Lear)
Kajsa Kavat
Kassiopeja
Karenina
 
Senast ändrad:
Katara från The Last Airbender! Den tecknade serien då, inte den urusla filmen. :p Eller Korra från samma universum.

Gillade också Katniss annars. :)
 

Liknande trådar

Kultur Är det någon som har några tips på passande böcker? Jag gillar böcker som inte är för mörka/deprimerande, som har ett hyfsat lyckligt...
2
Svar
38
· Visningar
1 660
Senast: Butros
·
Övr. Hund Jag har sälj annons ute på min hund sedan den 17 januari. Jag har fått tre svar. En som bor i samma stad som jag och som kör lastbil...
2 3 4
Svar
60
· Visningar
5 240
Senast: ako
·
Skola & Jobb Kan man skriva en skriva-av-sig-tråd här? Den kanske bör ligga under Dagbok, men samtidigt kanske det funkar lika bra här? För er som...
2
Svar
24
· Visningar
4 141
Senast: Sasse
·
Hästmänniskan Hej! Behöver få skriva av mig lite och kanske få någon idé på hur jag ska resonera då jag känner mig så ensam med tankarna. Lite...
2
Svar
27
· Visningar
7 205
Senast: tuaphua
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp