Flirtar. Sen då?

Sv: Flirtar. Sen då?

Jag är lite kluven

Å ena sidan så tycker jag inte det är helt OK att han flirtar innan sänghalmen svalnat. Speciellt inte om det bara nästan är slut... Vad innebär "nästan slut" liksom?

OM det är slut och han nyligen blivit "fri", så är det inte så konstigt om han flirtar runt. Jag anser det tillåtet när man är singel att flirta med flera. Tills dess att man inte är singel längre alltså. Du och den där tjejen får så att säga fiska i samma vatten ett tag, tills nån av er får honom på kroken. Frågan är om det är värt det, och det kan bara du avgöra.
 
Sv: Flirtar. Sen då?

Självklart är det TILLÅTET att flirta runt. Det är det även i en relation, det är inte förbjudet.

Men jag kanske inte är sugen på en player, utan vill att han ska se mig som en speciell person, inte en av många flirtar.
 
Sv: Flirtar. Sen då?

Precis min mening med det jag sa om att vissa människor ska man hålla sig ifrån. Från första början. Och då kan det ju vara lättare att göra det om man har kollat upp info om dom en smula. Innan sas.

Eftersom du sitter och skriver inlägg Kamomilla, så utgår jag ifrån att du klarade dig med livet i behåll. Även om jag förstår att det måste ha varit fruktansvärt för dig, både före dådet, under och efteråt :(

Petruska, det framgår ganska klart att i din trygga värld är respekt, kärlek, trofasthet och tillförlit ett genomgående koncept. Därför kan du inte jämföra dina åsikter med andras som lever i andra världar av andra slag och anse att det du tycker är rätt.

I riktiga världen i vanliga liv, skulle jag vilja tillägga till det du skriver till Petruska.

Folk snokar nuförtiden för att det är så enkelt - och fult normalt och tillåtet!
 
Sv: Flirtar. Sen då?

I vilket fall så har jag skickat ett SMS nu. Får väl se om han svarar eller ej. Jag tänker inte jaga, men samtidigt så varför inte träffas som kompisar i alla fall? Jag känner han inte tillräckligt bra för att veta om han ens är intressant ju.
 
Sv: Flirtar. Sen då?

I vilket fall så har jag skickat ett SMS nu. Får väl se om han svarar eller ej. Jag tänker inte jaga, men samtidigt så varför inte träffas som kompisar i alla fall? Jag känner han inte tillräckligt bra för att veta om han ens är intressant ju.

Bra gjort!! :bump:

Håll oss uppdaterade :)
 
Sv: Flirtar. Sen då?

I vilket fall så har jag skickat ett SMS nu. Får väl se om han svarar eller ej. Jag tänker inte jaga, men samtidigt så varför inte träffas som kompisar i alla fall? Jag känner han inte tillräckligt bra för att veta om han ens är intressant ju.
Helt rätt inställning! :)

Och man ska aldrig tro på vad andra säger utan att ha hört med personen själv. Hade folk trott på alla rykten om alla hade ingen umgåtts med någon! ;) Folk säger så mycket konstiga saker som inte har en uns sanning i sig.
Det är bara du, efter att du pratat med honom, som du kan avgöra ifall han är någonting att hänga i julgranen eller inte. Och är han inte det kanske han har en snygg kompis! :D
 
Sv: Flirtar. Sen då?

Helt rätt inställning! :)

Och man ska aldrig tro på vad andra säger utan att ha hört med personen själv. Hade folk trott på alla rykten om alla hade ingen umgåtts med någon! ;) Folk säger så mycket konstiga saker som inte har en uns sanning i sig.
Det är bara du, efter att du pratat med honom, som du kan avgöra ifall han är någonting att hänga i julgranen eller inte. Och är han inte det kanske han har en snygg kompis! :D

+1 på det. Bra jobbat MissFideli! Det värsta som kan hända är att det inte känns bra och då har inget egentligen förändrats. I de bättre fallen kan du lära känna en människa som du tycker om på ett eller annat sätt.
 
Sv: Flirtar. Sen då?

Fick svar, vi SMS:ade lite och han skulle kolla sin kalender och sen återkomma. Efter det ringde han upp, vi pratade ett tag och han sa att om han orkade (han var trött) skulle han ringa så kunde vi hitta på nått på fredagkvällen. Inte hört nått sen dess. Så var det med det intresset :p
 
Sv: Flirtar. Sen då?

Asch... Jaja, men då har du iallafall tagit ett steg. Storyn behöver inte vara slut än, men om den är det, så kan du iallafall känna att du gjort vad du kunnat. Kram
 
Sv: Flirtar. Sen då?

Eftersom det redan var fredag när ni pratade och SMSade utgår jag ifrån att han menar nästa fredag. Med andra ord är det inte körd än.
 
Sv: Flirtar. Sen då?

Nä, han menade den fredagen. Han sa ikväll. Men det kvittar, jag kände att han nog ändå inte är nått för mig :)
 

Liknande trådar

Relationer Var börjar jag ens... Jag bytte jobb för några månader sedan och en av mina närmaste kollegor är en man som jag känner sedan tidigare...
Svar
5
· Visningar
2 609
Senast: iNHALE
·
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
164
· Visningar
18 892
Senast: jemeni
·
Hästmänniskan Jag är så ställd över något som har hänt att jag ville höra om någon annan har varit med om något liknande. Bytte stall i augusti, till...
Svar
7
· Visningar
2 645
Senast: Lhas
·
Relationer Eftersom många engagerade sig i min förra tråd som låstes ville jag bara uppdatera er vad som hände med mig. Då jag inte fick nån annan...
23 24 25
Svar
495
· Visningar
40 277

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Engelsk grammatik
  • Köpa hus
  • Tjockistråden 3

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp