Flirtar. Sen då?

Sv: Flirtar. Sen då?

Det är också ett alternativ. Problemet är väl fortfarande att han inte har varit själv, jag vill inte ge hela jobbet nått att skratta åt om han inte vill.

Men knäppmaja, han har ju bjudit in till att han vill träffa dig!

Skriv en lapp och tryck ned i byxfickan på honom och bara gå förbi?
 
Sv: Flirtar. Sen då?

:rofl: :rofl:

Fick ingen chans idag heller. Antingen är han med nån, eller så är jag med nån. Nu har jag i alla fall tagit fram hans nummer, får jag ingen chans i morgon så får jag väl SMS:a i helgen.
 
Sv: Flirtar. Sen då?

Om en presumtiv partner skulle ha problem med att jag gjort en "faktakoll" så är det enligt min mening inget bra partnermaterial. Jag ser inte att det skulle vara nåt man "har emellan sig".


I så fall så vore det ju synnerligen ömsesidigt om du träffade på en sån som jag.
 
Sv: Flirtar. Sen då?

Det är väl inget att skämmas för ifall han säger nej. Men tänker du tvärtom, att ifall du hör av dig idag kanske ni hinner fixa planer i helgen, så kanske du får lite motivation till att höra av dig. ;)

Ett sms är ju verkligen hur oskyldigt som helst. Och man behöver ju inte göra en större grej av det än vad det är. Kollegor dejtar och ligger med varandra hela tiden utan att det blir konstigt på arbetsplatsen. Go for broke!!
 
Sv: Flirtar. Sen då?

Har hört mig för lite. Det är slut/nästan slut med tjejen, men dom bor ihop fortfarande. Men hon jag pratade med sa 2 saker.
1. Han flirtar tydligen med nån mer på jobbet, nån som är mer frispråkig än mig :p Men hon har man, så jag antar att det inte är nått där.
2. Han är av utländsk härkomst (men uppväxt här) och hon (som har samma bakgrund) varnade mig för att deras attityd ofta är annorlunda. Hans senaste är dock svenskfödd.

Hon tyckte dock jag skulle träffa honom ändå och känna efter.

Vad tycker ni?
 
Sv: Flirtar. Sen då?

Det är ju ingen ide att älta och fundera på en massa saker. Bättre att hitta på någonting gemensamt och köra hundra frågor då.

Däremot ringer det varningssignaler när en person inte har Facebook. Har man inte Facebook är det av en anledning - man vill inte att andra ska se vad man gör och vem man är. De jag känner som inte har Facebook är de som kör 2-3 flickvänner samtidigt, de som är kriminella, de som är poliser eller de som är psykiskt sjuka.

Haha men gerrä.

*undrar vilken kategori min sambo faller in under*
 
Sv: Flirtar. Sen då?

Jag hade väl inte varit överlycklig och särskilt intresserad om han håller på likadant med fler än mig.
 
Sv: Flirtar. Sen då?

Det är ju ingen ide att älta och fundera på en massa saker. Bättre att hitta på någonting gemensamt och köra hundra frågor då.

Däremot ringer det varningssignaler när en person inte har Facebook. Har man inte Facebook är det av en anledning - man vill inte att andra ska se vad man gör och vem man är. De jag känner som inte har Facebook är de som kör 2-3 flickvänner samtidigt, de som är kriminella, de som är poliser eller de som är psykiskt sjuka.

Eller så finner man Facebook ointressant då man inte har ett behov av att visa upp sitt liv på nätet. Eller det kanske faller under psykiskt sjuka? :D
 
Sv: Flirtar. Sen då?

Självklart inte kul om ngn flirtar med fler, skulle inte jag heller uppskatta. Men sen vet man ju inte om det faktiskt är flirt med den andra också... Å innan du visat ngt intresse så han vet det så är han kanske lite mindre noga med hur andra uppfattar hans sätt att vara (om han nu uppfattas lite flirtig mot fler). :)
 
Sv: Flirtar. Sen då?

Det är ju ingen ide att älta och fundera på en massa saker. Bättre att hitta på någonting gemensamt och köra hundra frågor då.

Däremot ringer det varningssignaler när en person inte har Facebook. Har man inte Facebook är det av en anledning - man vill inte att andra ska se vad man gör och vem man är. De jag känner som inte har Facebook är de som kör 2-3 flickvänner samtidigt, de som är kriminella, de som är poliser eller de som är psykiskt sjuka.

Haha.. undrar vilket kategori jag skulle falla under. Jag har inte 2-3 pojkvänner, jag är inte kriminell eller polis. Då lämnar det bara psykiskt sjuk om det måste vara ngt av dem :nailbiting: .. ;)
 
Sv: Flirtar. Sen då?

Nog borde du träffa honom och se om/vart det leder någonstans. Det känns som om du är intresserad av honom, så varför inte liksom?

Han kanske bara är genuint trevlig mot den andra, som uppfattar det flirtigt?
Du kommer ju aldrig att få veta om du inte har försökt iallafall ;)

JAg säger: Go for it!
 

Liknande trådar

Relationer Var börjar jag ens... Jag bytte jobb för några månader sedan och en av mina närmaste kollegor är en man som jag känner sedan tidigare...
Svar
5
· Visningar
2 609
Senast: iNHALE
·
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
164
· Visningar
18 892
Senast: jemeni
·
Hästmänniskan Jag är så ställd över något som har hänt att jag ville höra om någon annan har varit med om något liknande. Bytte stall i augusti, till...
Svar
7
· Visningar
2 644
Senast: Lhas
·
Relationer Eftersom många engagerade sig i min förra tråd som låstes ville jag bara uppdatera er vad som hände med mig. Då jag inte fick nån annan...
23 24 25
Svar
495
· Visningar
40 273

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp