Flört bra för förhållandet?

Jag tror - utifrån det han berättat - att hon är misstänksam i perioder men lärt sig leva med det.
Jag tror att ditt sista stycke är det som utgör hela grunden för arrangemanget.
Märkligt är det i alla fall

Antagligen resonerar hon som många med mig - att livet består av plus- och minusposter och så länge resultaträkningen är på plus så fortsätter man på samma vis.
Så förhåller väl de flesta sig till ganska mycket. Ännu en gång känns tex jobbet som ett exempel som ligger nära till hands.

Sen verkar ju en del personer därutöver ha vissa principiella punkter, som inte låter sig förhandlas. Om den här frun har sådana, tycks ju inte att förtiga sidoaffärer vara en av dem. Om det nu är förtigandet eller affärerna som är den kritiska punkten, om någon.
 
Tycker man hör det där hela tiden, alltså att en flört kan liva upp saker. Själv har jag aldrig upplevt det, de gånger jag haft någon form av mild flört så har jag bara blivit kritisk och negativ till sambon som då saknat vissa delar som jag tyckt mig se hos flörten. Men vårt förhållande höll inte så kanske känns det annorlunda i en relation som är mer fungerande ;)
 

Liknande trådar

Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
164
· Visningar
19 017
Senast: jemeni
·
Småbarn Vi fick förra veckan veta att minstingen ska utredas för autism/hjärnskada osv. Veckan efter väljer sambon att dumpa mig, storasyskonet...
6 7 8
Svar
146
· Visningar
29 078
Senast: Elendil
·
Relationer Just nu är jag bara ledsen över situationen som uppstått. Jag har jobbat på samma jobb i några år och trivs jättebra, främst då jag...
5 6 7
Svar
121
· Visningar
16 088
Senast: QueenLilith
·
Kropp & Själ Varning för långt inlägg, men jag hopps att ni orkar läsa och svara på mina frågor i slutet. Igår fick jag domen, utmattningssyndrom...
5 6 7
Svar
138
· Visningar
14 723
Senast: Trott
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kemisk kastration?
  • Guldfasanerna
  • Rintränings- och utställningstråd

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Vikten av unghästbete
Tillbaka
Upp